کتاب مبانی استدلال

The Elements of Reasoning
کد کتاب : 25105
مترجم :
شابک : 978-6002780027
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مبانی استدلال اثر دیوید ا.کانوی

کتاب "مبانی استدلال" مقدمه ای مختصر و ظریف بر عناصر اساسی نثر استدلالی و ابزارهای مفهومی لازم برای درک، تحلیل، نقد و ساختن یک استدلال معقول است. این کتاب نه تنها به‌عنوان یک متن، بلکه به‌عنوان یک کتاب راهنما مفید برای استدلال عمل می‌کند.
دیوید کانویی و رونالد مانسون در این اثر که تحت عنوان "مبانی استدلال توسط نشر "ققنوس" منتشر شده است، یک کتاب راهنما برای نویسندگان و علاقه مندان به بحث های استدلالی ارائه می‌کنند. در حالی که کتاب ابزارهای رسمی استاندارد منطق مقدماتی را پوشش می دهد، تأکید آن بر کاربردهای عملی برای انواع استدلال هایی است که خوانندگان اغلب با آن مواجه می‌شوند.

دیوید کانوی دکترای خود را دریافت کرد. در دانشگاه پرینستون و در زمینه های فلسفه اجتماعی و فلسفه دین نوشته است. در حال حاضر او دانشیار بازنشسته در دانشگاه میسوری، سنت لوئیس است.

رونالد مانسون، استاد فلسفه علم و پزشکی در دانشگاه میسوری-سنت. لویی. او دکترای خود را از دانشگاه کلمبیا دریافت کرد و در مقطع فوق دکتری در رشته زیست شناسی در دانشگاه هاروارد بود. او استاد مدعو در دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو، دانشکده پزشکی جان هاپکینز و دانشکده پزشکی هاروارد بوده است.

کتاب مبانی استدلال

دسته بندی های کتاب مبانی استدلال