کتاب مجموعه قصه های هارولد

Harold Series
فلسفه برای کودکان
کد کتاب : 25510
مترجم :
شابک : 978-9645368812
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1955
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مجموعه قصه های هارولد اثر کراکت جانسون

کتاب«مجموعه قصه های هارولد-فلسفه برای کودکان کتابی فلسفی برای کودکان» اثر کراکت جانسون است که در سال 1955 منتشر شد.
این محبوب ترین کتاب جانسون است و منجر به مجموعه ای از کتاب های دیگر و همچنین اقتباس های بسیاری شده است.
قهرمان داستان ، هارولد ، پسر بچه چهار ساله کنجکاوی است که با مداد رنگی بنفش خود قدرت ایجاد یک دنیای شخصی را به سادگی با کشیدن آن بدست می آورد.

هارولد می خواهد در مهتاب به پیاده روی برود ، اما ماه وجود ندارد ، بنابراین او یک ماه را ترسیم می کند. او جایی برای راه رفتن ندارد ، بنابراین مسیری را ترسیم می کند. او در جستجوی اتاقش ماجراهای زیادی دارد و در پایان خانه و تختخواب خودش را می کشد و می خوابد.

این کتاب جذاب به کودکان می آموزد که چگونه رویا ها و خواسته های کوچک و بزرگ خود را محقق سازند. چگونه به مسائل مختلف نگاه کنند و چگونه خودشان باشند.این کتاب به چندین زبان ترجمه شده است و در کشور های مختلفی مورد اقبال خوانندگان ژانر کودک قرار گرفته است. اگر به دنبال این هستید که برای فرزندان خود کتابی را تهیه کنید که هم آنها را سرگرم کند و هم چیزی را به آنها آموزش دهد، پس درنگ نکنید و این مجموعه را تهیه نمایید.

کتاب مجموعه قصه های هارولد

کراکت جانسون
کراکت جانسون (20 اکتبر 1906 - 11 ژوئیه 1975) نام قلم کارتونیست آمریکایی و تصویرگر کتاب کودک دیوید جانسون لیسک بود. او بیشتر برای طنز برنابی (1954-1942) و سری کتاب های هارولد که با هارولد و بنفش مداد رنگی آغاز می شود شناخته شده است.از سال 1965 تا زمان مرگش جانسون بیش از صد نقاشی را که مربوط به ریاضیات و فیزیک ریاضی بود خلق کرد. هشتاد مورد از آنها در مجموعه موزه ملی تاریخ آمریکا یافت می شود.