کتاب چرا او؟

Why Him? Why Her?
یافتن عشق واقعی با درک تیپ های شخصیتی
کد کتاب : 27406
مترجم : آناهیتا ناهید
شابک : 978-6004054997
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

چرا او؟
Why Him? Why Her?
چرا عاشق شخص خاصی می شویم
کد کتاب : 58646
مترجم :
شابک : 978-6229591550
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

چرا او؟‏‫
Why Him? Why Her?
یافتن عشق واقعی با دانستن تیپ شخصی تان
کد کتاب : 121198
مترجم : زهرا ملکوتی خواه
شابک : 978-6227847451
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

چرا عاشق او شدم؟
Why Him? Why Her?
  • 65,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: علم علم
    نویسنده:
کد کتاب : 49009
مترجم : مریم نجاتی
شابک : 978-9642248254
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چرا او؟ اثر هلن فیشر

چرا شما عاشق شخص خاصی می شوید و حسی به شخص دیگر ندارید؟ در کتاب شگفت انگیز چرا او اثر هلن فیشر که یکی از مشهورترین متخصصان در زمینه ی عشق رمانتیک در جهان است، اسرار مخفی میل و علاقه و وابستگی رمزگشایی خواهند شد. به نظر می رسد هر کدام از ما یکی از چهار مدل اصلی شخصیتی را از خود بروز می دهیم. کاوشگر، سازنده، مدیر و مذاکره کننده. هر کدام از این تیپ های شخصیتی به وسبله ی مواد شیمیایی متفاوتی در مغزهایمان کنترل می شود. بنا بر این اصل زیست شناسی، هر کس به شخصی جذب می شود که هم تیپ شخصیتی متقابل دارد و هم تیپ شخصیتی او را کامل می کند.
تا اینجای کار، جستجوی عشق کورکورانه صورت می گرفت؛ ولی اکنون فیشر این پرده را کنار زده و نشان می دهد که چطور هر انسان ناخودآگاه به سمت پیدا کردن جفت مناسب خود می رود. او با مطالعه چهل هزار مرد و زن نتایجی به دست آورده که بر اساس آن هر تیپ شخصیتی را با جزییات توضیح می دهد و کمک می کند تا خواننده نیز تیپ شخصیتی خود را بیابد. سپس توضیح می دهد که چرا تیپ های خاصی بهتر با هم جفت می شوند در حالی که بعضی دیگر به مشکل بر می خورند. سرانجام تحقیقات فیشر درباره ی ماهیت پیچیده ی عشق و عاشقی و وابستگی، منجر به دیدگاه های جالب توجهی درباره ی عصاره عشق و ازدواج می شود.
کتاب چرا او که سراسر بر اساس پژوهش های جدید نوشته شده و بخشی از فرآیند پژوهش آن، پرسشنامه ای دقیق و جزئی بوده که توسط هفت میلیون نفر در سه کشور تکمیل شده، درک مخاطب را از چرایی انتخاب فردی خاص متحول خواهد کرد و او را یاری خواهد داد تا با بهره بردن از ماهیت شیمیایی، شریک زندگی خود را پیدا کند.

کتاب چرا او؟

هلن فیشر
هلن فیشر، زاده ی ۳۱ می ۱۹۴۵، دانشمند، محقق در زمینه ی انسان شناسی و نویسنده ای آمریکایی است. عمده ی فعالیت فیشر در زمینه ی رفتارشناسی انسان است. او محقق ارشد موسسه ی کینزی در دانشگاه ایندیانا و عضو مرکز مطالعات تکاملی انسان در گروه انسان شناسی در دانشگاه راتگرز است. فیشر پیش از همکاری با دانشگاه راتگرز، پژوهشگر موزه ی تاریخ طبیعی آمریکا در نیویورک بود.
قسمت هایی از کتاب چرا او؟ (لذت متن)
از متن پشت جلد کتاب: مارتین لوتر نوشته است: «قلب انسان مثل یک کشتی در دریای طوفانی است که با بادهایی از چهار گوشۀ بهشت هدایت می شود.» به رغم همۀ نیروهای گوناگون روی زمین، ما عاشـق می شویم. و این عشـق می تـواند سال ها باقـی بماند اگـر شمـا به مادر طبیعت گـوش بسپارید و جفت مناسب خود را پیدا کنید. پس از خواندن این کتاب در بارۀ دست تقدیری که بر زندگی شما حاکم است، بیش تر خواهید دانست و برخی از رازهای طبیعت در بارۀ عشق را فراخواهید گرفت. این راز و رمز ها را به کار بگیرید، عشق حقیقی را پیدا کنید، حفظش کنید و رویاهایتان را واقعیت بخشید.