کتاب راه و رسم عشق

How to Love
کد کتاب : 27412
مترجم :
شابک : 978-6008482147
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

چگونه عشق بورزیم
How to Love
کد کتاب : 84235
مترجم : منصوره علوی
شابک : 978-6227719185
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 110
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب راه و رسم عشق اثر تیچ نات هان

سومین کتاب از سری پرفروش‌ترین ملزومات ذهن‌آگاهی، کتاب "راه و رسم عشق" از استاد مشهور جهانی "تیچ نات هان" است که همه را با ملزومات تمرین تمرکز حواس آشنا می‌کند.

"تیچ نات هان" وضوح، شفقت و شوخ طبعی خود را به این سوال چگونگی عشق ورزیدن می آورد. او یکی از قوی‌ترین احساسات ما را به چهار مورد اساسی تقطیر می‌کند: فقط زمانی می‌توانید دیگری را دوست داشته باشیم که عشق واقعی را برای خود احساس کنیم. عشق درک متقابل است؛ درک هم شفقت می آورد. گوش دادن عمیق و گفتار محبت آمیز راه های کلیدی برای نشان دادن عمق عشق ما هستند.
کتاب "راه و رسم عشق" نشان می‌دهد که وقتی به عزیزانمان نزدیک‌تر هستیم، با کل دنیا نیز ارتباط بیشتری داریم. کتاب "راه و رسم عشق" شامل مراقبه‌هایی است که می‌توانید به تنهایی یا با شریک زندگی‌تان انجام دهید تا ظرفیت خود را افزایش دهید.
مطالعات علمی نشان می‌دهد که مدیتیشن به میزان زیادی به رفاه، سلامت عمومی و طول عمر کمک می‌کند. کتاب "راه و رسم عشق" یک هدیه منحصر به فرد برای کسانی است که می خواهند یک راهنمای جامع و در عین حال ساده برای درک انواع مختلف عشق، همراه با تمرین های مراقبه ای که می تواند درک و ظرفیت عشق را گسترش دهند.

کتاب راه و رسم عشق

تیچ نات هان
تیچ نات هان، نویسنده، شاعر، پژوهشگر نامدار جهانی و راهب بودایی ذن، در اجتماعی رهبانی که در فرانسه بنیان نهاده زندگی می کند. وی که نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز به نام خشم، اثر کلاسیک معجزه تمرکز حواس، و کتاب های بی شمار دیگری است، کارگاه های عمومی در سراسر جهان برگزار می کند و عزلتگاه های برقراری صلح با کهنه سربازان را هدایت می کند. وی در سال ۱۹۶۷ نامزد جایزه صلح نوبل شد.رهبر معنوی بوداییان
نکوداشت های کتاب راه و رسم عشق
The monk who taught the world mindfulness
راهبی که ذهن آگاهی را به جهان آموخت
TIME TIME

قسمت هایی از کتاب راه و رسم عشق (لذت متن)
وقتی زوجی را می بینم که با هم زندگی می کنند و خوشحال اند پیشنهاد می کنم زمان بندی منظمی برای گوش دادن عمیق داشته باشند تا خوشحال بمانند. عمیق گوش دادن، بیش از هرچیز، تمرین حضور در کنار عزیزتان است. حقیقتا باید برای کسی که دوستش داریم حاضر باشیم. شخصی که دوستش داریم رنجی دارد که هنوز نفهمیده ایم. اگر هنوز او را نفهمیده ایم نمی توانیم بهترین دوستش باشیم؛ نمی توانیم کسی باشیم که درکش می کند. مثل زمانی که یک موسیقی دان عالی کسی را می بیند که موسیقی اش را می فهمد؛ آنها می توانند دوستان خوبی برای هم باشند. آن کس که بتواند رنج مان را درک کند بهترین دوست ماست. ما به همدیگر گوش می دهیم. برای همدیگر حاضر هستیم. در غیر این صورت، نزدیکی دو بدن بعد از مدتی عادی و یکنواخت می شود. اگر فکر می کنی درون و بیرون یارت را می شناسی، در اشتباهی. آیا مطمئنی خودت را می شناسی؟ هر انسانی جهانی برای اکتشاف است.