کتاب راه و رسم آرامش

How to Relax
کد کتاب : 27411
مترجم :
شابک : 978-6008482161
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب راه و رسم آرامش اثر تیچ نات هان

برای کنترل استرس و تجدید طراوت و شفافیت ذهنی ، متوقف شوید ، با خیال راحت شل کنید تا بتوانید نیرویی مازاد بدست آورید.

کتاب« راه و رسم آرامش» مجموعه ای از مبانی اصلی استاد ذن مشهور جهان تیچ نات هان که همه را با ملزومات تمرین ذهن آگاهی آشنا می کند.

تیچ نات هان می گوید که وقتی آرام می شویم ، "آب آرام می شویم و واقعیت را همانطور که هست منعکس می کنیم. اگر آرام نباشیم ، تصویری که منعکس می کنیم تحریف می شود. وقتی تصویر توسط ذهن ما تحریف شود ما متحمل رنج های زیادی خواهیم شد.
" آرامش برای دستیابی به شادی که منجر به افزایش رفاه شخصی می شود ضروری است. نحوه آرامش شامل مدیتیشن هایی است که می تواند برای کمک به شما در دستیابی به مزایای آرامش بدون توجه به جایی که هستید ، انجام گیرد.

مطالعات علمی نشان می دهد که مراقبه فوق العاده به سلامت شخصی، سلامت عمومی و طول عمر کمک می کند.

کتاب «راه و رسم آرامش» یک هدیه منحصر به فرد برای کسانی است که می خواهند یک راهنمای ساده برای دستیابی به آرامش عمیق ، کنترل فشار روحی و تجدید طراوت و شفافیت ذهنی بدست آورند.

کتاب راه و رسم آرامش

تیچ نات هان
تیچ نات هان، نویسنده، شاعر، پژوهشگر نامدار جهانی و راهب بودایی ذن، در اجتماعی رهبانی که در فرانسه بنیان نهاده زندگی می کند. وی که نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز به نام خشم، اثر کلاسیک معجزه تمرکز حواس، و کتاب های بی شمار دیگری است، کارگاه های عمومی در سراسر جهان برگزار می کند و عزلتگاه های برقراری صلح با کهنه سربازان را هدایت می کند. وی در سال ۱۹۶۷ نامزد جایزه صلح نوبل شد.رهبر معنوی بوداییان
نکوداشت های کتاب راه و رسم آرامش
“The monk who taught the world mindfulness
راهبی که ذهن آگاهی را به جهان آموخت
TIME TIME

قسمت هایی از کتاب راه و رسم آرامش (لذت متن)
دنیا به آدم های شاد و عاشقی نیاز دارد که توانایی بودن صرف دارند. اگر هنر آرام بودن را بلد باشی، اساس و مبنای هرکاری را در اختیار داری. زمینه ی تمام کارها، بودن است و کیفیت بودن، کیفیت کار کردن را تعیین می کند. عمل کردن باید بر پایه ی بی عملی باشد. مردم گاهی می گویند: «فقط آنجا ننشین، کاری بکن.» اما باید این حرف را برعکس کنیم و بگوییم: «فقط کار نکن، همانجا بنشین». آرامش، ادراک و شفقت این گونه ممکن می شوند.