کتاب جادوی میخک

The Tulip Touch
  • 15 % تخفیف
    70,000 | 59,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: قدیانی قدیانی
    نویسنده:
کد کتاب : 29624
مترجم :
شابک : 978-6002514165
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

برنده جایزه Whitbread سال 1996

برنده جایزه کاستا بوک

معرفی کتاب جادوی میخک اثر آن فاین

کتاب « جادوی میخک » کتابی است درباره کودکان بزهکار. شخصیت اصلی داستان جادوی میخک ناتالی است. شغل پدر «ناتالی» مدیریت هتل است. آن ها برای بازسازی هتلی بزرگ به نام «کاخ» به شهر جدید منتقل می شوند. یک روز در بیشه «میخک» را می بینند که دختری جسور، دروغگو و بی پرواست و فرزند خانواده ای خشن با پدری معتاد و مادری منفعل است.
پدر میخک آن قدر با خشونت با خانواده خود و حیوانات برخورد می کند که میخک ترجیح می دهد به جای اینکه گربه ها به دست پدرش و با شکنجه کشته شوند خود با روشی راحت تر و بی دردسرتر آن ها را سر به نیست کند.
این کارها از میخک نیز انسانی قصی القلب ساخته است. او و ناتالی با اختراع بازی هایی خطرناک به حیوانات و انسان ها آزار می رسانند و از هیجان ناشی از آن لذت می برند.
در نهایت یک روز ناتالی تصمیم می گیرد زندگی جدیدی را آغاز کند و کم کم از میخک فاصله می گیرد اما…
خشونت، بدزبانی، بحران هویت، مشکلات خانوادگی، کودک آزاری، خانواده های بدسرپرست و احساس مسئولیت نسبت به دیگران از موضوع هایی است که در کتاب جادوی میخک به آن ها پرداخته شده است.

کتاب جادوی میخک

آن فاین
آن فاین زاده 7 دسامبر 1947 نویسنده انگلیسی است. اگرچه بیشتر برای نویسندگی کتاب های کودکان مشهور است ، اما برای بزرگسالان نیز می نویسد. او یکی از اعضای انجمن ادبیات سلطنتی است و در سال 2003 به عنوان OBE منصوب شد.فاین بیش از هفتاد کتاب کودک ، از جمله دو برنده مدال سالانه کارنگی نگاشته است. جوایز.