کتاب در اهمیت کاری نکردن

How to Do Nothing
  • 10 % تخفیف
    189,000 | 170,100 تومان
  • موجود
  • انتشارات: خوب خوب
    نویسنده:
کد کتاب : 30199
مترجم :
شابک : 978-6226983174
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 284
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب در اهمیت کاری نکردن اثر جنی اودل

در دنیایی که فناوری اعتیادآور برای خرید و فروش توجه ما تحت کنترل خود دارد و ارزش ما با بهره وری 24 ساعته داده ها تعیین می شود، فرار از آن غیرممکن به نظر می رسد. اما در کتاب "در اهمیت کاری نکردن" این راهنمای میدانی الهام‌بخش، هنرمند و منتقد جنی اودل به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم همچنان زندگی خود را به دست آوریم. "جنی اودل" توجه و حواس ما را به عنوان با ارزش ترین – و بیش از حد – منبعی که در اختیار داریم می بیند. او می گوید که ما باید بطور فعال و پیوسته نحوه استفاده از حواسمان را کنترل کنیم. ممکن است ما آن را صرف چیزهایی نکنیم که سرمایه داری آن ها را مهم تلقی کرده است... اما وقتی بتوانیم حواسمان کنیم، می توانیم اشکال جسورانه تری از کنش سیاسی را انجام دهیم، نقش نوع بشر در محیط زیست را دوباره تصور کنیم و به درک معنادارتری برسیم. از شادی های ساده گرفته تا پیشرفت های بزرگ در زندگی.

به دور از سخنان ساده یا مدیتیشن بازگشت به طبیعت که اغلب می خوانیم، در کتاب "در اهمیت کاری نکردن" ، یک برنامه عملی برای تفکر خارج از روایت های سرمایه داری از ارائه میکند. این کتاب تحریک‌آمیز، به‌موقع و کاملا متقاعدکننده، دیدگاه شما را نسبت به جایگاه خود در دنیای معاصر تغییر خواهد داد..

کتاب در اهمیت کاری نکردن

جنی اودل
جنی اودل یک هنرمند ، نویسنده و آموزگار آمریکایی است که در اوکلند کالیفرنیا مستقر است.
نکوداشت های کتاب در اهمیت کاری نکردن
A complex, smart and ambitious book.
کتابی پیچیده، هوشمندانه و بلندپروازانه.
New York Times New York Times

Provocative, timely, and utterly persuasive.
تفکربرانگیز، بهنگام، و فوق العاده مجاب کننده.
Barnes & Noble

It will change how you see your place in our world.
این اثر، چگونگی نگرش شما به جایگاه خود در جهان را تغییر خواهد داد.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب در اهمیت کاری نکردن (لذت متن)
بحث ها و افکار من در این کتاب از یک کلیت منطقی منظم و به هم پیوسته پیروی نمی کند. بلکه، در مدت نوشتن این کتاب، خیلی چیزها دیده ام و تجربه کرده ام، چیزهایی که بارها و بارها ذهنیتم را تغییر داده اند.

وقتی نوشتن این کتاب تمام شد، من همان آدم سابق نبودم. پس این کتاب را مطلبی آزاد و مفصل در نظر بگیرید، نه جریان بسته ی انتقال اطلاعات.

یک واکنش به همه ی چیزهایی که تا اینجا گفتم، این است که بر ای همیشه سر به بیابان بگذارید. در فصل دوم، افراد و گروه های مختلفی را که چنین رویکردی دارند از نظر گذرانده ام. از چالش های جوامع با فرهنگ متضاد در دهه 1960 می توان درس های فراوانی آموخت، جوامعی که سعی داشتند فرد را کاملا از بطن واقعیت سرمایه داری جدا کنند و همچنین از آنچه زمانی تلاشی نافرجام بود بر ای فرار از همه ی سیاست ها.