کتاب زندگی رویایی تان را خلق کنید

Live the Life You Have Always Dreamed Of
کد کتاب : 3213
مترجم :
شابک : 9786007632420
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

کریس وایدنر از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب زندگی رویایی تان را خلق کنید اثر کریس وایدنر

کتاب زندگی رویایی تان را خلق کنید، اثری نوشته ی کریس وایدنر است که نخستین بار در سال 2006 منتشر شد. تصور کنید آرزویتان می توانست به واقعیت تبدیل شود، می توانستید از زندگی کنونی تان فرار کنید و در عوض زندگی رویایی تان را داشته باشید، می توانستید چیزهایی که می خواهید را به دست آورید. چه می شد اگر می توانستید آن مقدار درآمدی را داشته باشید که می خواهید، اگر می شد روابطی موفق را تجربه کنید و بفهمید چه احساسی دارد وقتی هیچ هدفی نمانده که آن را فتح نکرده باشید؟ چه می شد اگر قادر بودیم بفهمیم چگونه می توان همیشه و همیشه انگیزه ی خود را حفظ کرد و حتی افزایش داد؟ کتاب زندگی رویایی تان را خلق کنید صرفا به این خاطر نوشته شده تا به شما کمک کند چیزهایی را بیاموزید که افراد موفق، مدت هاست آن را یاد گرفته اند: چگونه رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.

کتاب زندگی رویایی تان را خلق کنید

کریس وایدنر
کریس وایدنر نویسنده ای بزرگ ، سخنرانی توانا و یکی از مشاهیر دنیای تجارت است. استادان موفقیت و رشد فردی همچون زیگ زیگلر ، جان مکسول ، برایان تریسی ، جیم ران ، و دنیس ویتلی ، آثار کریس وایدنر را ستوده اند ، و بسیاری او را رهبر نسل جدید متخصصان رشد فردی به شمار می آورند.کریس وایدنر گروه های مختلف را در آلمان – اسپانیا – روسیه – چین – مصر – سنگاپور – استرالیا و البته امریکا و کانادا در در زمینه های توسعه شخصیت و رهبری سازمانی آموزش می دهد.
نکوداشت های کتاب زندگی رویایی تان را خلق کنید
10 Rock Solid Principles that will turn your dreams into realities!
ده توصیه ی کاملا قابل اتکا که رویاهایتان را به واقعیت تبدیل می کند!
Goodreads

Find out how to get what you want out of life.
بفهمید چگونه باید چیزهایی را که از زندگی می خواهید، به دست آورید.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب زندگی رویایی تان را خلق کنید (لذت متن)
اگر زغال سنگ، جسمی بی جان نبود فریادش به هوا برمی خاست: «بس است دیگر، نمی توانم تحمل کنم!» اما همین زغال سنگ، تحت فشار شدید به یکی از ارزشمندترین مواد روی زمین تبدیل می شود. زغال سنگ زشت، کثیف و کهنسال، تحت فشار به الماسی زیبا و باشکوه تبدیل می شود!

به جای این که فشار و سختی را بهانه ای برای تسلیم شدن و پا پس کشیدن بدانید، صبر و پشتکار پیشه کنید و سختی ها و ناملایمات را به چشم ابزاری بنگرید که زندگیتان را زیبا می کنند. سختی و گرفتاری را فرصتی برای یادگیری، رشد و تحول در نظر بگیرید. مشکلات را به چشم همان وسیله ای ببینید که زندگی رویاییتان را برایتان به ارمغان می آورند!