کتاب بلند بگو نه!

I Said No!
(کتاب های تربیت جنسی)
کد کتاب : 33411
مترجم :
شابک : 978-6009890736
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 42
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

قسمت های خصوصی بدن کجاست؟
I Said No!
کد کتاب : 96265
مترجم :
شابک : 978-6000809157
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 48
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

باید بگی نه!
I Said No!
کد کتاب : 59973
مترجم :
شابک : 978-6004771733
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب بلند بگو نه! اثر کیمبرلی کینگ

کمک به کودکان برای تعیین حد و مرزهای سالم برای اندام خصوصی خود می تواند برای والدین، مشاوران و مربیان یک کار دلهره آور و سخت باشد. کتاب حاضر که از دید بچه ها نوشته شده این کار را بسیار آسان می کند. برای کمک به زک در کنار آمدن با یک تجربه واقعی از زندگی که با یکی از دوستانش داشت، او و مادرش کتابی نوشتند تا به بچه‌های دیگر برای رویارویی با طیفی از موقعیت‌های مشکل‌ساز آماده شوند. بلند بگو نه! از زبان و تصاویر مناسب برای کودکان استفاده می کند تا به والدین و بزرگسالان نگران کمک کند تا کودکان را راهنمایی کنند که بتوانند درک کنند، تمرین کنند و استفاده کنند. با استفاده از یک رویکرد ساده، مستقیم و کاملا راحت که مسائل مربوط را نادیده نمی‌گیرد، و همچنین یک سیستم آسان برای کمک به بچه‌ها در تمرین و به خاطر سپردن پاسخ‌های مناسب برای کمک به ایمن نگه داشتن آنها، بلند بگو نه! موضوعات مختلفی را پوشش می دهد، از جمله: چه چیزی مناسب است و با چه کسی. نحوه برخورد با رفتار نامناسب، رشوه و تهدید. چه زمانی و به کجا باید برای کمک مراجعه کرد، و اگر افرادی که برای کمک به آنها مراجعه می کنید گوش نکردند چه باید کرد. مقابله با احساس گناه و شرم. بلند بگو نه! دریافت کننده طلای جوایز انتخاب مادر است

کتاب بلند بگو نه!

کیمبرلی کینگ
کیمبرلی کینگ ، یک مربی و سخنران حرفه ای در زمینه رشد کودک است. وی دارای مدرک لیسانس علوم در رشد اولیه کودکی و مطالعات خانواده از دانشگاه ماین و مدرک کارشناسی ارشد علوم در آموزش اولیه کودکی است. او نویسنده کتاب "من گفتم" نه! "، یک کتاب پرفروش کودکان در مورد پیشگیری از سواستفاده جنسی ، و" وقتی والدین شما طلاق می گیرند "، راهنمای کودک به کودک برای مقابله با طلاق است.
قسمت هایی از کتاب بلند بگو نه! (لذت متن)
بعد یک پسر کک مکی سر می رسد و از نه کوچولو می پرسد: «شکلاتت را می دهی به من؟» نه کوچولو دوباره خیلی یواش جواب داد: «نه، دوست دارم خودم بخورمش.» ولی پسر کک مکی که جواب نه کوچولو را نشنیده، شکلات را می قاپد و حالا نخور کی بخور.