کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است

The Impossible Just Takes a Little Longer
(زندگی همراه با هدف و عشق)
  • 20 % تخفیف
    150,000 | 120,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: درسا درسا
    نویسنده:
کد کتاب : 34947
مترجم :
شابک : 978-9646104655
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 30 اردیبهشت

معرفی کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است اثر آرت برگ

اگر فکر می کنید غمگین هستید و هیچ راهی برای فائق شدن بر آن ندارید، این کتاب برای شماست. پیام نویسنده تنها برای کسانی نیست که با فجایعی خاص روبرو شده و متحمل رنج فراوانند، بلکه برای کسانی هم هست که در جستجوی مفهوم سرنوشت خود هستند. آنان که می خواهند بدانند زندگیشان واقعا اهمیت دارد، کسانی که می خواهند بدانند آنان نیز با وجود تمام درد ها و ناکامی های زندگیشان، می توانند صعود کنند.
نویسنده که در حین رانندگی تصادف شدیدی باعث فلج شدن کامل او شده است از استقامت خود می گوید. او دیگر نمی تواند دوباره راه برود، کار کند یا زندگی مستقل داشته باشد، اما با وجود این به تنهایی و بدون کمک دیگران توانست به زندگی اش معنا و مفهوم تازه ای ببخشد. حتی علیرغم آنچه دکتر ها به وی گفته بودند توانست ازدواج کند و صاحب دو بچه شود و یکی از سخنوران انگیزشی بسیار محبوب در آمریکا گردد. این مرد ثابت می کند که تأکید بر آنچه قلب شما می گوید کلید خوشبختی هر کسی است. سرگذشت او خنده را با اشک شوق به چشم می آورد. تجربیات زندگی اش می تواند تأثیر عظیمی در زندگی شما بگذارد. او مجموعه باورهای بنیادی را در زندگی توضیح می دهد. گاهی شکست می تواند آموزگار بزرگی باشد. غیرممکن کمی دیر تر ممکن می شود، غیرممکن را ممکن سازید.

کتاب غیرممکن کمی دیرتر ممکن است

آرت برگ
آرت برگ ، رئیس Invictus Communication ، Inc ، و بنیانگذار eSpeakers.com توسط اداره تجارت کوچک به عنوان کارآفرین جوان سال و همچنین به عنوان یکی از بزرگترین بازگشتهای سال مجله موفقیت انتخاب شد. وی در سن 38 سالگی به تالار مشاهیر سخنران انجمن سخنرانان ملی 4000 نفری ملحق شد و به عنوان رئیس آن انتخاب شد. برگ با جوایز بی شمار حرفه ای به اعتبار خود، یک حلقه Super Bowl توسط قهرمان جهانی 2000 بالتیمور ریونز اهدا کرد.به طرز غم انگیزی، آرت برگ در فوریه 2002 درگذشت، اما داستان الهام بخش او - یک دیدگاه منح...