کتاب جولیوس وینسام

Julius Winsome
کد کتاب : 35584
مترجم :
شابک : 978-6226983792
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب جولیوس وینسام اثر جرارد داناوان

جولیوس وینسوم در کلبه‌ای در قلب جنگل‌ زندگی می‌کند و فقط کتاب‌هایش و سگش را کنار خود دارد. یکروز صبح متوجه می شود سگش به ضرب گلوله کشته شده است. جرارد دونوان داستان خارق‌العاده‌ای از انتقام تصویر میکند که در عین حال لطیف و دلخراش است. به روایت صدای فراموش نشدنی خود جولیوس - در عین حال دلسوز، آسیب پذیر و تهدیدآمیز - مانند یک کلاسیک جاودانه و گمشده خوانده می شود.
جولیوس وینسام تیراندازی ماهر و منزوی است که تقریبا تمام عمرش را به دور از انسان ها سپری کرده است و در کلبه ای دور افتاده در جنگل های مین به همراه سگی که همدم اوست زندگی می کند، اما سگش را در اثر شلیک گلوله شکارچیان از دست می دهد و از پیش هم تنهاتر می شود. شخصیت جولیوس وینسام در عین سادگی مرموز و پیچیده است. او که با گل ها و حیوانات در نهایت ملایمت و مهربانی رفتار می کند با از دست دادن سگش به یاد فقدان های تلخی می افتد که در گذشته تجربه کرده. قلبش به سردی و سختی زمستان های مین می شود و در صدد انتقام بر می آید اما...

کتاب جولیوس وینسام

جرارد داناوان
جرارد داناوان متولد 1959 ، رمان نویس ، عکاس و شاعر ایرلندی الاصل ، ساکن پلیموث انگلیس است. او مدرس دانشگاه پلیموث می باشد.