کتاب راهنمای درمان اهمال کاری

The Procrastinator's Guide to Getting Things Done
کد کتاب : 36166
مترجم :
شابک : 978-6002001085
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب راهنمای درمان اهمال کاری اثر مونیکا رامیرز باسکو

همه گاهی تا آخرین لحظه منتظر می مانند. اما بسیاری از تعلل‌کنندگان واهمال کراران بهای قابل توجهی بابت عملکرد ضعیف شغلی خود و همچنین استرس های مدام، مشکلات مالی و تضادهای روابط را پرداخت می‌کنند. خوشبختانه، همانطور که هر کسی می تواند تا بی پایان اهمال کاری کند، هر کسی می تواند یاد بگیرد که چگونه سستی و ضعف های خود را متوقف کند! مونیکا رامیرز باسکو، کارشناس درمان شناختی-رفتاری، دقیقا میداند چگونه در این راهنمای انگیزشی به شا کمک کند تا نیروی حیات خود را بازیابید ا در بهرین حال خود همیشه در جامعه ظاهر شوید. اگر همیشه از تبلی های خود و تعلل های بی نتیجه در لحظات سرنوشت ساز زندگی خود به تنگ آمده اید، این کتاب می تواند یک راهنمای بسیار عالی برای شما باشد.. دکتر باسکو این کتاب "راهنمای درمان اهمال کاری" را با مثال‌هایی که به آسانی قابل ارتباط هستند از «دریافت اهمال‌کاران» - از جمله خودش- می‌نویسد. دعوت به شرکت در آزمون ها، تمرین ها و پیشنهادات عملی به شما کمک می کند:

* بفهمید که چرا کار را به تعویق می اندازید.
*با تغییرات کوچک شروع کنید که منجر به پیشرفت های بزرگ می شود.
*با شک به خود و کمال گرایی مقابله کنید.
* مهارت های حیاتی برای انجام کارها را همین حالا ایجاد کنید.

کتاب راهنمای درمان اهمال کاری

مونیکا رامیرز باسکو
دکتر مونیکا رامیرز باسکو (متولد: 1950) روانشناس بالینی، مدیر دستیار سیاست، برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل علوم در دفتر تحقیقات بهداشت زنان در انستیتوهای ملی بهداشت است.
دسته بندی های کتاب راهنمای درمان اهمال کاری
قسمت هایی از کتاب راهنمای درمان اهمال کاری (لذت متن)
اهمال کاری چیست؟ اهمال کاری یک رفتار مخرّب است که طی آن، کارهایتان را مدام به تعویق می اندازید و از انجام دادن کارها طفره می روید. بهترین روش برای غلبه بر اهمال کاری چیست؟ بهترین روش برای هرکسی شناخت عامل اهمال کاری خود است. برای مثال، یکی از عوامل اهمال کاری، کمال گرایی است. می توانید با مطالعه خلاصه کتاب غلبه بر کمال خواهی اثر رز شافران، هم زمان برای غلبه بر اهمال کاری خود نیز تلاش کنید. اهمال کاری چه تأثیری بر زندگی ما می گذارد؟ محول کردن کارها به آینده باعث می شود در مدت زمان کم، حجم زیادی کار نکرده داشته باشیم که نمی توانیم همه آنها را کامل انجام دهیم. بنابراین، همه کارها ناقص می ماند و دچار اضطراب می شویم. همین طور اهمال کاری باعث می شود به تنبل بودن عادت کنیم و هیچ پیشرفتی نکنیم.