کتاب شناخت سینما

Understanding Movies
کد کتاب : 39325
مترجم :
شابک : 978-6226863551
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 268
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1972
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب شناخت سینما اثر لوییس جانتی

درک فیلم ها بینش ارزشمندی از نحوه برقراری ارتباط و انتقال فیلم ها از طریق شبکه ای منحصر به فرد از سیستم ها و تکنیک های زبانی به مخاطبان خود ارائه می دهد.
«کتاب شناخت سینما» به روشی خواندنی ، در دسترس و گاهی طنزآمیز ، دانش آموزان را به زبان جذاب فیلم درگیر می کند و به درک بیشتر آنها از چرایی و چگونگی واکنش تماشاگران فیلم کمک می کند.



سیزدهمین نسخه از این متن برجسته در بازار که در اطراف عناصر فیلم تشکیل شده است ، شیوه جدیدی در نگاه به فیلم هایی که از طریق پوشش معاصر و ارائه جذاب بصری برای آنها آشنا است ، به دانشجویان ارائه می دهد.



اهداف یادگیری

با تکمیل این کتاب ، خوانندگان می توانند:

فیلم را به عنوان یک صنعت درک کنید
درباره تأثیر فناوری در صنعت فیلم بحث کنید

لوئیس جانتی استاد برجسته انگلیسی و فیلم در دانشگاه Case Western Reserve در کلیولند است. وی دوره های فیلم ، ادبیات ، نویسندگی ، نمایش و علوم انسانی را تدریس کرده است. وی مقالات زیادی را به چاپ رسانده است ، هم از نظر علمی و هم از نظر علمی ، در موضوعات سیاسی ، ادبیات و نمایش. وی علاوه بر چندین سال منتقد فیلم حرفه ای ، در مورد فیلم هایی برای مجلات علمی مانند فصلنامه ادبیات / فیلم ، بررسی علوم انسانی وسترن و نقد فیلم نوشته است. پروفسور جیانتی همچنین نویسنده کتابی در مورد تئوری سینما ، گدار و دیگران است: مقالاتی درباره فرم فیلم ، که در هر دو کشور انگلیس و ایالات متحده منتشر شده است. سایر کتاب های جیانتی شامل مسترهای سینمای آمریکا (Prentice Hall، 1981) ، بررسی فیلم های داستانی آمریکایی از دیدگاه هجده چهره اصلی است. فلش بک: تاریخچه مختصر فیلم ، چاپ ششم (Allyn & Bacon، 2010) ، نوشته شده توسط اسکات ایمن ، تاریخی است که در دهه برگزار می شود و شرح وقایع مهم ، روندها و فیلمسازان مهم و کارهای آنها را با تأکید بر سینمای آمریکا تشکیل می دهد. هر دو کتاب به وفور نشان داده شده اند. درک فیلم ها در تمام نسخه های قبلی خود متن پرفروشی بوده است که به طور گسترده در ایالات متحده و کشورهایی مانند استرالیا ، انگلیس ، سنگاپور ، کانادا ، نیوزیلند ، آفریقای جنوبی و ژاپن مورد استفاده قرار گرفته است.

کتاب شناخت سینما