کتاب راه حل داستان

The Story Solution
(23 کنش ضروری قهرمانان بزرگ)
کد کتاب : 40470
مترجم :
شابک : 978-6004562201
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 430
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب راه حل داستان اثر اریک ادسون

کتاب THE STORY SOLUTION اریک اکنون یکی از بهترین کتاب های فروش فیلمنامه در چین است.
اریک ادسون با «راه حل داستان» راهکارهایی ارائه می دهد که قهرمان داستان شما برای داشتن یک داستان واضح ، فشرده و معنی دار باید انجام دهد. او نظراتش را تحمیل نمی کند و فضای زیادی برای خلاقیت وجود دارد. فقط کافی است هر یک از فیلم های مورد علاقه خود را بررسی کنید --- همه آنها این مراحل را به طریقی یا دیگری دنبال می کنند.
در اینجا می توانیم به کامنت و توصیه یکی از خوانندگان کتا توجه کرد:

*** برای فیلمنامه نویسان آغازین: لطفا در خرید بیش از ده کتاب در زمینه فیلمنامه نویسی اشتباه همانند من را مرتکب نشوید. صادقانه بگویم ، بیش از ده کتاب خوب در زمینه فیلمنامه نویسی وجود دارد. اما ، همانطور که برای من اتفاق افتاد ، به راحتی می توان به جای انجام کارهایی که نویسندگان انجام می دهند ، در مورد نوشتن بخوانید ... بنویسید. به همین دلیل ، برای صرفه جویی در وقت و هزینه شما ، خرید این کتاب این کتاب به شدت توصیه می شود. این کتاب بزرگترین مزیت را در اجتناب از دو بزرگترین دام به شما می دهد: ساختار ضعیف (راه حل داستان) و داستانی عمیق و احساسی که از همان ابتدا با شخصیت هایی که به آنها اهمیت می دهیم ما را قلاب می کند (داستان درون).

کتاب راه حل داستان

اریک ادسون
اریک ادسون (متولد 27 آگوست 1945) هفده فیلم نامه برجسته برای کارهایی مانند سونی، برادران وارنر، دیزنی، 20th Century-Fox ، ABC Motion Pictures ، Lifetime ، Showtime ، NBC ، ABC ، TNT ، Skouras Pictures Gaylord Productions ، Geffen Pictures و Saban Entertainment نوشته است.