کتاب خاطرات انحطاط و سقوط

Memories of Decline and Fall
کد کتاب : 48885
شابک : 978-6222460754
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 496
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب خاطرات انحطاط و سقوط اثر فضل الله مهتدی

نمونه های برگزیده از متن دو اثر «کتاب صبحی» و «پیام پدر» در مجموعه حاضر نشان دهندۀ اعمال و اخلاق رهبران مسلک بهائیت و بنابر ادعای خودشان پدران روحانی! بهائیان می باشد. که با مطالعۀ آنها وضع اخلاقی و معنوی افراد وابسته به این حزب کاملا استعماری برایتان روشن خواهد شد.
او در کتاب خاطرات خود می نویسد: «مبلغ پسران، جوانی تبریزی از نوکرزاده های امیربهادر بود که خوب رگ خواب آنان را به دست آورده بود، حظ خود را از هر جهت بر می گرفت و روزگار خوشی را می گذراند، پیوسته لب از بادۀ همدان تر می کرد و شب با سادۀ همدان به سر می برد، خصوص در ایام زمستان یعنی بهار مستان و عید می پرستان بساط کرسی، دست آویز نیکوئی برای ملاعبه و ملامسه بود و چنان مهارت در فن یافته بود که گاهی اگر حرکتی می کرد، طوری می کرد که لحاف هم تکان نمی خورد»

کتاب خاطرات انحطاط و سقوط

فضل الله مهتدی
فضل‌الله مهتدی معروف به صبحی (فضل‌الله مهتدی صبحی) زاده: ۱۲۷۶ خورشیدی کاشان، درگذشت: ۱۷ آبان ماه ۱۳۴۱ در تهران(داستانسرای معروف و پایه‌گذار سنت قصه‌گویی برای کودکان در رادیوهای ایران است)فضل‌الله مهتدی فرزند محمدحسن مهتدی از بهائیان کاشان که شرح زندگی خود را در «کتاب صبحی» و «پیام پدر» نوشته‌ است و چنان‌که خود شرح می‌دهد، سالیان درازی را در قفقاز،عشق آباد،بخارا، سمرقند، تاشکند و مرو گذرانده و سپس به ایران آمده‌است. صبحی پس ا...