کتاب کلاغ کامپیوتر

Crow Computer
کد کتاب : 5728
شابک : 9780445065840
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 140
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 24 اردیبهشت

معرفی کتاب کلاغ کامپیوتر اثر فرهاد حسن زاده

«کلاغ کامپیو تر» رویکرد نویسنده به ژانری از قصه نویسی است که در ادبیات امروز ما مهجور مانده است: داستان علمی- تخیلی گونه ای از ادبیات است که فناوری، علوم امروزی یا مربوط به آینده را دستمایه هنرمند قرار می دهد. ماجرای «کلاغ کامپیو تر» از این قرار است که منصور، قهرمان اصلی قصه، برنامه جدیدی در کامپیو تر خود کشف می کند که در آن فرمان ها و پیام هایی از طریق کلاغ ها به او داده می شود. در واقع ماموریت هایی برای او تعریف می‏شود که برپایه چهار اصل نیکی، ایمان، درستکاری و راستگویی بنا شده است

کتاب کلاغ کامپیوتر

فرهاد حسن زاده
از نویسندگانی است که در تمامی حوزه های ادبی از داستان کودکان، نوجوانان تا رمان برای بزرگسالان دست به نگارش زده است.او نوشتن را از دوران نوجوانی با نگارش نمایشنامه و داستان آغاز کرد.از او تا کنون بیش از ۸۰ اثر چاپ شده است.
قسمت هایی از کتاب کلاغ کامپیوتر (لذت متن)
لحظه ها به کندی می گذشت و تورج و منصور، پشت برآمدگی دیواری انتظار می کشیدند؛ چه انتظار زجر آوری! یک مرتبه صدای پا و زمزمه گفت و گو شنیدند. اسفندیار از پشت دیوار سرک کشید. عجب بدبیاری بزرگی! دو مامور گشت، سلانه سلانه از انتهای کوچه جلو آمدند. منصور، یکی از آن ها را شناخت. از لنگ زدنش فهمید که دایی ایاز است. خودش را پس کشید و به دیوار تکیه داد و آهسته گفت: «ای بخشکی شانس!» اسفندیار که موهای تنش از ترس سیخ شده بود، گفت: «می گی چی کار کنیم؟» منصور گفت: «اگه همین جا بمونیم و صدامون درنیاد، رد می شن.»اسفندیار، دوربینش را سفت چسباند به شکمش. یک لحظه نزدیک بود که دستش روی شاسی فشار بیاورد. خودش را آرام کرد و آهسته پرسید: «پس موتور چی؟ شاید ما رو نبینن؛ ولی موتور رو حتما می بینن.» گویی سردترین آب های دنیا را ریخته بودند روی سر و کله منصور.