کتاب جنگ دوم جهانی

World War II
دو جلدی
  • 750,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: نگارستان کتاب نگارستان کتاب
    نویسنده: فرانکو باندینی
کد کتاب : 58103
مترجم : سعید کنعانی
شابک : 978-6001900631
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 1407
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 2

معرفی کتاب جنگ دوم جهانی اثر فرانکو باندینی

پس از چندین دهه فراموشی، شاهکار تاریخی فرانکو باندینی دوباره در کتابفروشی بازگشت. باندینی، روزنامه‌نگار و نویسنده اهل سیه‌نا که در سال 2004 درگذشت، بیش از 40 سال خبرنگار ویژه برای Corriere della Sera، Domenica del Corriere، Europea و مجله Tempo بود. او که از تاریخ جنگ های جهانی اول و دوم و نویسنده آثار اساسی عمیقا آگاه بود، اولین حامی فرضیه ی تیراندازی دوگانه به موسولینی بود، ابتدا به دست 007 مرتبط با انگلستان و سپس توسط پارتیزان های کمونیست. .
او یکی از کارشناسان برجسته اطلاعاتی اروپا به حساب می آمد. این کتاب که روزهای تصمیمات مرگبار ایتالیا تا نبرد پونتا استیلو را به یاد می آورد، اتهامی کاملا مستند به مسئولیت انواع طبقه ی حاکم ایتالیا در آن زمان است. باندینی فراتر از هرگونه تردید معقول توضیح می دهد که چگونه مداخله ایتالیا در جنگ تنها مورد خواسته ی انگلستان بود، که مجبور بود برای تحریک مداخله ی ایالات متحده از هر جهت درگیری را گسترش دهد.
کتاب جنگ جهانی دوم کتابی اساسی برای درک دلایل ناکامی نظامی ایتالیا و فروپاشی فاشیسم است.
کتاب جنگ جهانی دوم توسط سعید کنعانی ترجمه شده است. این کتاب را نشر نگارستان کتاب منتشر کرده است.

کتاب جنگ دوم جهانی

قسمت هایی از کتاب جنگ دوم جهانی (لذت متن)
بدین ترتیب هر سیاستمدار خارجی که فریب می خورد و به آن کاباره می رفت و قصد می کرد شبی را در آغوش زنی زیبا بگذراند، توسط آن زن به اتاق مخصوصی برده می شد و در آنجا طوری شیفته می گشت که گول می خورد و آنچه را نباید بگوید بر زبان می راند. وقتی که کار تعمیر خانه به اتمام رسید، اشکال بزرگی پیش آمد و آن یافتن زنان زیبا و محیل بود. هایدریخ مرا به دفتر کار خود خواست و گفت: اکنون که ساختمان این خانه را به اتمام رسانده ای باید چند زن زیبا و محیل پیدا کنی که قابل اعتماد هم باشند." خندیدم و گفتم: "قربان، تصدیق میفرمایید که من همواره در تفریح و گردش و مشروب خواری پابه پای شما آمده ام، اما متأسفانه آن قدر زیبایی و شهرت ندارم که بتوانم دختران زیبا را به دام بیاندازم. این ماموریت از عهده من ساخته نیست؛ زیرا شانس آشنایی با دلبران زیبا را نداشتم. خواهش می کنم یکی دیگر از افراد سازمان جاسوسی را مامور این کار بکنید."