کتاب دختری که باغ را سرسبز کرد

The good garden
(بچه های اطراف جهان،هندوراس)
کد کتاب : 61528
مترجم : الهام خشه چی
شابک : 978-6229878620
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب دختری که باغ را سرسبز کرد اثر کیتی اسمیت میلوی

داستان الهام‌بخش یک خانواده کشاورز در هندوراس و سفر آن‌ها به تولید غذای کافی برای برآوردن نیازهایشان، از نویسنده پرفروش «یک مرغ».
این کتاب بر اساس داستان واقعی دگرگونی مزرعه‌ای که در هندوراس و بسیاری از کشورهای دیگر در حال انجام است، به کودکان راه‌هایی ارائه می‌کند که بتوانند بخشی از جنبش برای رشد «باغ‌های خوب» و تقویت امنیت غذایی باشند. ماریا لوز یازده ساله و خانواده اش در یک مزرعه کوچک زندگی می کنند. امسال محصول آنها ضعیف است و ممکن است به اندازه کافی برای خوردن یا فروش برای سایر لوازم ضروری مانند مراقبت های بهداشتی، لباس مدرسه و کتاب نداشته باشند. وقتی پدر ماریا باید خانه را ترک کند تا کار پیدا کند، او مسئول باغ آنها می شود. سپس یک معلم جدید به مدرسه ماریا می آید و او را با شیوه های کشاورزی پایدار آشنا می کند که محصولات خوبی به بار می آورد. همانطور که ماریا شروع به استفاده از روش‌های مشابه در خانه می‌کند، او نیز شاهد پیشرفت‌هایی است که به خانواده‌اش اجازه می‌دهد تا از چنگال "کایوت‌های" حریص - واسطه‌هایی که بر پشت کشاورزان فقیر سود می‌برند، بیرون بیایند. کم کم مزارع --- و امید --- ماریا و همسایگانش با شروع رشد باغ های خوب تغییر می کنند.

کتاب دختری که باغ را سرسبز کرد

کیتی اسمیت میلوی
کیتی اسمیت میلوی، برنده جایزه کتاب قابل توجه برای یک جامعه جهانی در سال 2009 و جایزه کتاب آفریقای کودکان در سال 2009 است. کتاب های او در تلاش است تا مسائل جهان را برای کودکان دبستانی و راهنمایی بیاورد.بچه ها را با تامین مالی خرد و قدرت کارآفرینی اجتماعی آشنا می کند.بچه ها را با مفهوم امنیت غذایی آشنا می کند و اینکه چگونه هر یک از ما، در هر سنی، می توانیم با گرسنگی جهانی مبارزه کنیم و آخرین کتاب او اقدامات کودکان برای سلامت جهانی را به نتایج آفریقا مرتبط می کند.کتی همچنین یک شریک در مشاور غیرا...
نکوداشت های کتاب دختری که باغ را سرسبز کرد
Though the text is not simple, the appealing design will support less able readers.
اگرچه متن ساده نیست، طراحی جذاب آن از خوانندگان کم توان تر پشتیبانی می کند.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Taken at a literal level, this is a story of how sustainable farming practices can nourish families and the earth simultaneously.
در یک سطح تحت اللفظی، این داستانی است از اینکه چگونه شیوه های کشاورزی پایدار می توانند خانواده ها و زمین را به طور همزمان تغذیه کنند.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب دختری که باغ را سرسبز کرد (لذت متن)