کتاب زندگی من

An Autobiography
کد کتاب : 63483
مترجم :
شابک : 978-9644870360
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 291
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1935
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب زندگی من اثر ایگورا استراوینسکی

ایگور فئودورویچ استراوینسکی آهنگساز روس است که به عقیده بسیاری یکی از تأثیرگذارترین و مهم‌ترین آهنگسازان قرن بیستم محسوب می‌شود.
«پرندهٔ آتشین»، استراوینسکی را به عنوان آهنگسازی جدید و هیجان‌انگیز به همه شناساند و «پتروشکا»، تحسین بیشتری برای او به‌همراه آورد. اما اجرای اثر منحصربه‌فرد دیگرش، «پرستش بهار»[بود که جنجال بزرگی در دنیای موسیقی به‌راه انداخت و بحثهای داغی را در همه‌جا برانگیخت. تا به‌آن‌روز کسی هرگز چیزی شبیه به آن نشنیده بود. در کارهای بعدی او تغییرات چشمگیری به چشم می‌خورد.

در حالی که صدها هزار صفحه درباره استراوینسکی نوشته شده است، در این کتاب -اولین کتاب آهنگساز- از خود این فرد داستان زندگی اش را می شنویم.
کتاب زندگی من نیم قرن اول زندگی استراوینسکی را به تصویر می کشد و در عین حال نظرات و "نفرت های" او را ارائه می دهد. اجرای پارسیفال در بایروث؟ "در پایان یک ربع دیگر نمی توانستم تحمل کنم." نیژینسکی؟ پسر بیچاره از موسیقی چیزی نمی دانست. موسیقی محلی اسپانیا؟ "آکوردهای مقدماتی بی پایان نوازندگی گیتار."

کتاب زندگی من

ایگورا استراوینسکی
ایگور فئودورویچ استراوینسکی ‏ (۱۷ ژوئن ۱۸۸۲ – ۶ آوریل ۱۹۷۱)، آهنگساز روس است که به عقیده بسیاری یکی از تأثیرگذارترین و مهم‌ترین آهنگسازان قرن بیستم محسوب می‌شود.«پرندهٔ آتشین»، استراوینسکی را به عنوان آهنگسازی جدید و هیجان‌انگیز به همه شناساند و «پتروشکا»، تحسین بیشتری برای او به‌همراه آورد. اما اجرای اثر منحصربه‌فرد دیگرش، «پرستش بهار» بود که جنجال بزرگی در دنیای موسیقی به‌راه انداخت و بحثهای داغی را در همه‌جا ب...