کتاب چگونه آزاد باشیم؟

How to be free : an ancient guide to the stoic life
راهنمای باستانی به زندگی رواقی
کد کتاب : 65672
مترجم :
شابک : 978-6007405710
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 124
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

چیستی آزادی
How to be free
کد کتاب : 71545
مترجم :
شابک : 978-6227384321
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 72
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه آزاد باشیم؟ اثر اپیکتتوس

فیلسوف رواقی رومی، اپکتتوس (حدود 55 تا 135 پس از میلاد) که به عنوان برده به دنیا آمد، تعلیم داد که آزادی ذهنی برتر است، زیرا می تواند فرد را در هر کجا، حتی در زندان، آزاد کند. کتاب "چگونه آزاد باشیم؟راهنمای باستانی به زندگی رواقی"- یک نسخه عالی جدید از راهنمای مشهور" اپیکتتوس" برای فلسفه زندگی رواقی را همراه با مجموعه ای از تأملات مرتبط در گفتارهای او در خود دارد.

از نظر اپیکتتوس، آزادی یک حق انسانی یا یک امتیاز سیاسی نیست، بلکه یک دستاورد روانی و اخلاقی است، موهبتی که ما به تنهایی می‌توانیم به خود بدهیم. همه ما می‌توانیم آزاد باشیم، اما تنها در صورتی که یاد بگیریم برای آنچه که می‌توانیم کنترل کنیم (انگیزه‌ها و واکنش‌هایمان) ارزش قائل شویم، با چیزهایی که نمی‌توانیم کنترل کنیم با آرامش رفتار کنیم، و شرایط خود را به عنوان فرصت‌هایی برای انجام کارهای خوب و خوب در نظر بگیریم. آنچه از طریق بدبختی یا اعمال دیگران برای ما اتفاق می افتد.

کتاب چگونه آزاد باشیم؟

نکوداشت های کتاب چگونه آزاد باشیم؟
A remarkable insight.
یک بینش قابل توجه
Medium

Any book that offers Stoic wisdom, whether diluted or updated, translated or condensed into bullet points, is meeting a perennial human need.
هر کتابی که حکمت رواقی را ارائه می کند، خواه خلاصه یا به روز شده، ترجمه شده یا فشرده شده ، نیاز همیشگی انسان را برآورده می کند.
Hudson Review

قسمت هایی از کتاب چگونه آزاد باشیم؟ (لذت متن)