کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 3

Creative Writing Exercises for Dummies
(نویسندگی خلاق به زبان ساده:خلق شخصیت ها و داستان های جذاب)
کد کتاب : 67464
مترجم :
شابک : 978-6000350284
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 616
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 3 اثر مگی هامند

الهام خود را با راهنمایی واضح و تخصصی به داستان تبدیل کنید.
گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای یک دوره آموزشی گام به گام نوشتن خلاق است که بدون توجه به توانایی شما طراحی شده است. این راهنمای فعالیت محور که توسط بنیانگذار دوره کامل نویسندگی خلاق در باشگاه گروچو لندن نوشته شده است، شما را در فرآیند توسعه و نوشتن در طیف گسترده ای از ژانرها از جمله رمان، داستان کوتاه و غیرداستانی خلاق راهنمایی می کند. این کتاب شامل دستورات نوشتن، تمرین‌ها، نقشه‌های ذهنی، نمودارهای جریان و نمودارهایی است که برای به جریان انداختن ایده‌های شما طراحی شده‌اند. راهنمایی‌های متخصص در زمینه توسعه شخصیت، ساختار طرح و نثر، به‌علاوه بینش گسترده‌ای در مورد ویرایش شخصی و صیقل دادن کارتان دریافت خواهید کرد.
چه نویسنده جدیدی باشید که بذر ایده‌ای دارید که می‌خواهید توسعه دهید، یا به دنبال تقویت مهارت‌های نوشتاری خلاق خود هستید، این کتاب شما را پوشش می‌دهد. تمرینات نویسندگی خلاق برای آدمک‌ها با پوشش هر جنبه‌ای از روایت، از تعیین اهداف اولیه تا قالب‌بندی یک دست‌نوشته، ابزارها و دستورالعمل‌هایی را ارائه می‌کند که برای ساخت داستان خود به بهترین شکل ممکن نیاز دارید.
یاد بگیرید که تخیل خود را برانگیخته و ایده ها را ترسیم کنید
شخصیت های قانع کننده ایجاد کنید و تصویری را با توضیحات نقاشی کنید
طرح و ساختار خود را توسعه دهید و تداوم را حفظ کنید
از کار خود عقب نشینی کنید و ویرایشگر بی رحم خود شوید
ظهور کتاب‌های الکترونیکی، دنیای نشر را حتی به روی نویسندگان غیرمجاز باز کرده است. اگر داستانی دارید که می‌خواهید بگویید اما مطمئن نیستید که چگونه، تمرین‌های نوشتن خلاق این کتاب راه‌حل واضح و مختصری است که به آن نیاز دارید.

کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 3

دسته بندی های کتاب گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای 3