کتاب دیپلماسی عریان

Naked Diplomacy
کد کتاب : 79460
مترجم :
شابک : 978-6002537300
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب دیپلماسی عریان اثر تام فلچر

تام فلچر در این کتاب از ضرورت تسلط دیپلمات‌های عصر جدید بر فناوری دیجیتال سخن می‌گوید و از اینکه نقش دیپلمات‌ها و تعریف دیپلماسی در عصر جدید تغییر کرده و دیپلمات‌ها باید این تغییر را بشناسند و دریابند و خود را با آن سازگار کنند تا بتوانند به کار خود ادامه دهند.
اصلی‌ترین دغدغه فلچر در کتاب «دیپلماسی عریان» این است که اثبات کند توسعه و سلطه اینترنت، برخلاف آنچه عده‌ای گمان می‌کنند، به‌معنای پایان کار دیپلمات‌ها نیست، بلکه به‌معنای تغییر شیوه کار آن‌هاست و دیپلمات‌ها باید به‌جای واگذاری میدان به فناوری دیجیتال، یاد بگیرند چگونه بر این فناوری سوار شوند تا بتوانند از آن بهترین استفاده را بکنند و نقش خود را در مناسبات بین‌المللی ارتقا دهند. فلچر همچنین در کتاب «دیپلماسی عریان»، به‌عنوان پیش‌زمینه‌ای بر بحث اصلی، دیپلماسی و تحولات آن را در چشم‌اندازی تاریخی مرور و بررسی می‌کند.

کتاب دیپلماسی عریان

تام فلچر
تام فلچر زادهٔ ۱۷ ژوئیهٔ ۱۹۸۵ ، موسیقی‌دان و نویسنده ی اهل بریتانیا است. وی از سال ۲۰۰۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به فقط شانس من اشاره کرد.
دسته بندی های کتاب دیپلماسی عریان