کتاب پادشاه فراری

The Runaway King
سه گانه صعود (2)
کد کتاب : 81138
مترجم :
شابک : 978-6003910041
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 414
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد جایزه انتخاب Goodreads برای کلاس متوسط ​​​​و کودکان در سال 2013

معرفی کتاب پادشاه فراری اثر جنیفر ای نیلسن

تنها چند هفته پس از اینکه جارون تاج و تخت را به دست گرفت، یک سوء قصد او را مجبور به یک موقعیت مرگبار می کند. شایعات جنگی که در راه است بین دیوارهای قلعه پیچ می شود و جارون احساس می کند که فشار بی سر و صدا در کارتیا افزایش می یابد. به زودی، مشخص می شود که ترک پادشاهی ممکن است تنها امید او برای نجات آن باشد. اما هر چه جارون مجبور می شود از هویت خود فرار کند، بیشتر به این فکر می کند که آیا می توان بیش از حد پیش رفت. آیا او هرگز می تواند دوباره به خانه برگردد؟ یا باید جان خود را فدا کند تا پادشاهی خود را نجات دهد؟ قسمت دوم خیره کننده سری صعود، خوانندگان را در سفری با پادشاه فراری به سفری خیانت و قتل، هیجان و خطر می برد.

کتاب پادشاه فراری

جنیفر ای نیلسن
جنیفر آن نیلسن (زاده 10 10 ژوئیه 1971) یک نویسنده آمریکایی است که در درجه اول برای داستانهای نوجوانان شناخته شده است. از آثار او می توان به Trilogy Ascendance ، Behind Enemy Lines (یکی از کتاب های مجموعه Infinity Ring)، مارک دزد، یک شب تقسیم شده و تاریخ های زیرین اشاره کرد.نیلسن در یوتا شمالی متولد و بزرگ شد .
قسمت هایی از کتاب پادشاه فراری (لذت متن)
اگر مجبور بودم یک بار دیگر زندگی کنم، هرگز این زندگی را انتخاب نمی کردم. اما باید بگویم اصلا مطمئن نیستم که انتخاب دیگری داشته ام. این ها فکرهایی بود که از ذهنم می گذشت، درست هنگامی که با گوشت کبابی در زیر بغلم در حال فرار از بازار بودم.