کتاب باواریا

Bavaria
کد کتاب : 82060
شابک : 978-6003671218
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 142
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب باواریا اثر هادی تقی زاده

«باواریا» مجموعه‌ای از سی داستان نفسگیر است، که شاید در پایان هر داستان دو یا سه صفحه‌ایش برگردید و دوباره و دوباره آن را بخوانید. «هادی تقی زاده» داستان‌هایی خوش‌خوان و پرمحتوا را روایت می‌کند که بر ذهن و خیال خواننده تاثیری تحسین‌برانگیز می‌گذارد.

کتاب باواریا

هادی تقی زاده
هادی تقی‌زاده متولد سال 1349، نویسنده و پژوهشگر تاریخی است. از او سه کتاب به نام های "فشار آب بر دنیای عجیب دلکو"، "گراف گربه" و "باواریا و چند داستان دیگر" منتشر شده است.رمان "گراف گربه" تقی‌زاده در سال 1391 بهترین رمان متفاوت سال شد و جایزه مهرگان ادب را نیز گرفت. او در این کتاب 65 خرده داستان فرعی را در کنار روایت اصلی پیش ‌برده و با ترکیب فضای افسانه‌های پریان، داستان‌های علمی تخیلی و وقایع سده اخیر، واقعه چرنوبیل و خلق شخصیت‌هایی منحصر به فرد، خواننده را با ...
قسمت هایی از کتاب باواریا (لذت متن)
برای مبارزه با “دشمن فرضی” جدولی فرضی ترسیم کردم تا حساب کار طی عملیات از دستم درنرود. آخر من مثل موش های صحرایی دائم حساب کار از دستم درمی رود. از این جا به بعد حساب دشمنان فرضی را بر اساس حساب و کتاب جدول فرضی مان می رسیم. دشمنان فرضی جاندار: معشوقه ام، زنم، مادر فرزندم (که هر سه یکی هستند و هر یکی هر سه است.)