کتاب پناهگاه امن

Safe Haven
کد کتاب : 84875
مترجم :
شابک : 978-6225705067
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

نامزد جایزه بهترین داستان عاشقانه گودریدز سال 2010

معرفی کتاب پناهگاه امن اثر نیکلاس اسپارکس

کتاب «پناهگاه امن» رمانی نوشته «نیکلاس اسپارکس» است که نخستین بار در سال 2010 به چاپ رسید. «کیتی» برای نخستین بار در طول چند ماه گذشته می تواند نفسی به راحتی بکشد—او شغلی با درآمد خوب، و جایی خلوت برای زندگی پیدا کرده، و درگیر نشدن در هر گونه رابطه شخصی به او زمان کافی خواهد داد تا قبل از نقل مکان مجدد، مقداری پول پس انداز کند. «کیتی» تصور نمی کرد زندگی اش با زندگی کسی در این شهر کوچک گره بخورد؛ اما ابتدا همسایه اش «جو» باعث شد او بفهمد چقدر دلش برای داشتن یک دوست تنگ شده بود و بعد «الکس»، یک مغازه دار مجرد، به همراه دو فرزند دوست داشتنی اش، توجه «کیتی» را به خود جلب کردند. او حالا به تدریج به خودش اجازه می دهد صمیمیت و عشق را دوباره تجربه کند و آینده ای را برای خود متصور شود—در کنار مردی که به او آسیب نخواهد زد.

کتاب پناهگاه امن

نیکلاس اسپارکس
نیکولاس چارلز اسپارکس، زاده ی 31 دسامبر 1965، نویسنده، فیلمنامه نویس و تهیه کننده ی آمریکایی است.اسپارکس در اوماها در ایالت نبراسکا به دنیا آمد. او در سال 1984 دوران دبیرستان را به پایان رساند و برای تحصیل در رشته ی مدیریت کسب و کار در دانشگاه نوتردام ثبت نام کرد و در سال 1988 با موفقیت فارغ التحصیل شد. اسپارکس همچنین در آن سال، با همسر آینده اش، کتی کوت، آشنا شد. آن ها در 22 جولای 1989 ازدواج کردند و به کارولینای شمالی نقل مکان کردند. این زوج، صاحب 5 فرزند شدند و در سال 2015 به صورت توافقی و...
نکوداشت های کتاب پناهگاه امن
A beautiful romance.
عاشقانه ای زیبا.
Publishers Weekly Publishers Weekly

An emotionally wrenching story.
داستانی تأثیرگذار از نظر عاطفی.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Immensely Satisfying.
فوق العاده رضایت بخش.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب پناهگاه امن (لذت متن)
«الکس» آرزو می کرد «کیتی» به او اعتماد کرده و درباره جزئیات گذشته اش با او صحبت کند، نه به این دلیل که «الکس» خیال می کرد به نحوی می تواند او را نجات دهد یا احساس می کرد او نیاز به نجات دارد، بلکه اعتراف «کیتی» در مورد گذشته اش، به معنای گشودن دری به سمت آینده بود.

هر زوج نیاز دارند که گاهی اوقات با هم جر و بحث کنند. فقط برای اثبات این که رابطه آنقدر قوی هست تا ادامه داشته باشد.

به این باور رسیده ام که در زندگی هر کس، لحظه ای انکارنشدنی از تغییر وجود دارد، مجموعه ای از شرایط که ناگهان مسیر همه چیز را عوض می کند.