کتاب مقدمه ای بر اکولوژی رفتاری

An Introduction To Behavioural Ecology
کد کتاب : 91255
مترجم :
شابک : 978-9643241322
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 464
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1981
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مقدمه ای بر اکولوژی رفتاری اثر جان کربس

این کتاب درسی به تعریف رشته اکولوژی رفتاری کمک کرد. در این نسخه چهارم متن به طور کامل اصلاح شده است، با فصل های جدید و بسیاری از تصاویر جدید و عکس های تمام رنگی. موضوع، بار دیگر، تأثیر انتخاب طبیعی بر رفتار است - مبارزه حیوان برای زنده ماندن و تولید مثل از طریق استثمار و رقابت برای منابع، اجتناب از شکارچیان، انتخاب جفت و مراقبت از فرزندان، - و اینکه چگونه جوامع حیوانی همکاری و تضاد بین آنها را منعکس می کنند.
استوارت ای. وست به عنوان یک نویسنده مشترک به این کتاب پیوسته و دیدگاه ها و کار خود را در مورد سیستم های میکروبی در کتاب آورده است.
نویسندگان که به همان سبک جذاب و شفاف نسخه های قبلی نوشته شده اند، آخرین ایده های نظری را با استفاده از نمونه هایی از میکروارگانیسم ها، بی مهرگان و مهره داران توضیح می دهند. بخش هایی در جعبه برای برخی موضوعات وجود دارد و یادداشت های حاشیه ای به راهنمایی خواننده کمک می کند. خواندن این کتاب برای دانشجویان اکولوژی رفتاری، رفتار حیوانات و زیست شناسی تکاملی ضروری است.

این کتاب توسط عبدالحسین وهاب زاده ترجمه شده است و نشر جهاد دانشگاهی واحد مشهد اقدام به چاپ آن نموده است.

کتاب مقدمه ای بر اکولوژی رفتاری

دسته بندی های کتاب مقدمه ای بر اکولوژی رفتاری
نکوداشت های کتاب مقدمه ای بر اکولوژی رفتاری
Altogether this is an excellent introductory text, with full and balanced coverage, easy to read and, to the publisher’s credit, a physically attractive book.
در مجموع این یک متن مقدماتی عالی، با پوشش کامل و متعادل، متنی آسان و به اعتبار ناشر، کتابی جذاب از لحاظ فیزیکی است.
Austral Ecology

This is clearly good for students wishing to put together presentations for assessments, and extremely useful for lecturers, new and old
این به وضوح برای دانش آموزانی که مایلند ارائه هایی را برای ارزیابی جمع آوری کنند خوب است و برای اساتید جدید و قدیمی بسیار مفید است.
Journal of Evolutionary Psychology

قسمت هایی از کتاب مقدمه ای بر اکولوژی رفتاری (لذت متن)