کتاب تکامل

Evolution
کد کتاب : 91317
مترجم :
شابک : 978-9643242480
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 660
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1989
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تکامل اثر مارک ریدلی

تکامل مارک ریدلی به بهترین متن دوره کارشناسی در مطالعه تکامل تبدیل شده است. این متن خواندنی و محرک، در عین حال متعادل و عمیق، داستان تکامل را از تاریخ مطالعه تا جدیدترین تحولات در نظریه تکامل بیان می کند.
ویرایش سوم این کتاب درسی موفق دارای به روز رسانی ها و پوشش های جدید گسترده است. بخش‌های مربوط به سازگاری و تنوع برای وضوح و جریان بهتر سازماندهی شده‌اند، و بخش کاملا به‌روز شده در مورد تکامل جنسیت و گنجاندن نمونه‌های گیاهی بیشتر، همگی به شکل‌گیری این نسخه جدید کمک کرده‌اند. تکامل همچنین دارای پوشش قوی و متعادلی از ژنتیک جمعیت است و تعداد زیادی نمونه کاربردی جدید گیاهی و جانوری این نسخه را حتی بیشتر در دسترس و جذاب تر می کند.

وب سایت اختصاصی – یک تجربه تعاملی از کتاب را با تصاویر قابل دانلود در پاورپوینت و یک بسته کامل تکمیلی تکمیل کننده کتاب ارائه می دهد – www.blackwellpublishing.com/ridley.
نمادهای حاشیه - نشان می دهد که کجا اطلاعات مرتبط در وب سایت اختصاصی وجود دارد.
دو فصل جدید - یکی در ژنومیک تکاملی و دیگری در مورد تکامل و توسعه، اطلاعات پیشرفته‌ای را برای پوشش مطالعات تکاملی به ارمغان می‌آورد.
دو نوع جعبه – یکی با کاربردهای عملی و دیگری اطلاعات مرتبط، عمق بیشتری را بدون وقفه در جریان متن ارائه می دهد.
نظرات حاشیه - مفاهیم کلیدی را بازنویسی و برجسته می کند.
سوالات مطالعه و مرور - به دانشجویان کمک می کند تا درک خود را در پایان هر فصل مرور کنند، در حالی که سوالات چالشی جدید دانش‌آموزان را ترغیب می‌کنند تا مفاهیم فصل را ترکیب کنند تا یادگیری را در سطح عمیق‌تری تقویت کنند.

کتاب تکامل

مارک ریدلی
مارک ریدلی (متولد 1956) یک جانورشناس و نویسنده انگلیسی در زمینه تکامل است.او در دهه 80 در آکسفورد و کمبریج تحصیل کرد (مشاور دکترای وی ریچارد داوکینز) بود و بعداً در دانشگاه اموری مشغول به کار شد. از سال 2010 او به عنوان دستیار تحقیقاتی در گروه جانورشناسی، دانشگاه آکسفورد کار کرد. ریدلی روی تکامل رفتارهای تولید مثل کار کرده است و تعدادی از گزارشهای محبوب زیست شناسی تکاملی را نوشت، از جمله مقاله هایی برای New York Times ، The Sunday Times ، Nature ، New Scientist و Times Times Supplement. او بع...