کتاب سوختن در آب غرق شدن در آتش

Burning in water, drowning in flame
کد کتاب : 1047
مترجم :
شابک : 978-964-362-401-9
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1974
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

جزو پرفروش ترین کتاب ها و رمان های ایران

معرفی کتاب سوختن در آب غرق شدن در آتش اثر چارلز بوکوفسکی

کتاب سوختن در آب غرق شدن در آتش، مجموعه ای از اشعار چارلز بوکفسکی است که نخستین بار در سال 1974 وارد بازار نشر شد. بوکفسکی با تبدیل جنونِ کابوس های مستمر و سرگشتگی های روزمره به خِردی عمیق و حقیقتی درخشان، اشعاری به یاد ماندنی و تأثیرگذار خلق کرده است. این نویسنده و شاعر آمریکایی در دنیای انتزاعی اشعار خود، پابرهنه و مست گام برمی دارد، به نور خورشید و خاک زیر پای خود می خندد و جنگیدن، عشق ورزیدن، احساس کردن و به طور کلی، زندگی را به شکلی تجربه می کند که انگار در حال سپری کردن آخرین روز از عمر خود است. بوکفسکی، شما را وادار می کند که احساس کنید خودتان، اشعار کتاب سوختن در آب غرق شدن در آتش را نوشته اید.

کتاب سوختن در آب غرق شدن در آتش

چارلز بوکوفسکی
هاینریش چارلز بوکوفسکی،( زاده ی 16 آگوست 1920 و درگذشته ی 9 مارس 1994) شاعر و داستان نویس آمریکایی بود.بوکوفسکی در شهر آندرناخ آلمان به دنیا آمد. بعد از فروپاشی اقتصاد آلمان در پی جنگ جهانی اول، خانواده ی او در سال 1923 به بالتیمور رفتند. بوکوفسکی بعد از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان لس آنجلس، دو سال را در دانشگاه شهر لس آنجلس گذراند و در دوره های هنر، روزنامه نگاری و ادبیات شرکت کرد. او در 23 سالگی، اولین داستان کوتاه خود را در مجله ای به چاپ رساند.بوکوفسکی در اوایل دهه ی 1950 در اداره ی پست ...
دسته بندی های کتاب سوختن در آب غرق شدن در آتش
نکوداشت های کتاب سوختن در آب غرق شدن در آتش
A powerful collection of poetry from America's greatest 'underground' writer.
مجموعه شعری قدرتمند از بزرگترین نویسنده ی «زیرزمینی» آمریکا.
Bol

By one of America's best-known contemporary writers of poetry and prose.
اثر یکی از شناخته شده ترین نویسندگان نظم و نثر معاصر آمریکا.
Biblio

Beautiful and memorable.
زیبا و به یاد ماندنی.
Eason

قسمت هایی از کتاب سوختن در آب غرق شدن در آتش (لذت متن)
تمام شدن در مقبره ی یک اتاق بدون سیگار یا شراب... با یک حباب لامپ و یک شکم برآمده و موهای خاکستری و شادی از داشتن یک اتاق.

خوب ترین آدم ها بیشتر به دست خودشان می میرند فقط برای اینکه از بقیه فرار کنند و آن ها که می مانند هیچ وقت درک نمی کنند که چرا کسی باید از دست آن ها فرار کند.

چیزهایی هست خیلی بدتر از تنهایی اما سال ها طول می کشد تا این را بفهمی وقتی هم که آخر سر می فهمی اش دیگر خیلی دیر شده و هیچ چیز بدتر از خیلی دیر نیست.