کتاب گفت و گو با مرگ

Dialogue with Death
کد کتاب : 11527
مترجم :
شابک : 9789643125752
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 263
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1942
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب گفت و گو با مرگ اثر آرتور کوستلر

گفت و گو با مرگ ، کتابی از آرتور کوستلر ، در ابتدا در سال 1937 به عنوان بخشی از کتاب خود با عنوان عهد اسپانیایی منتشر شد ، که در آن او تجربیات خود را در طول جنگ داخلی اسپانیا شرح می دهد. قسمت دوم کتاب از عهد اسپانیایی جدا شد و با اصلاحاتی جزئی ، تحت عنوان گفت و گو با مرگ منتشر شد . این کتاب تجربیات زندان کوستلر را در زمانی که منتظر اجرای حکم اعدام خود بود، شرح می دهد. این کتاب در اواخر پاییز سال 1937 بلافاصله پس از آزادی از زندان نوشته شد ، هنگامی که این وقایع هنوز در خاطره وی زنده بودند.

می گویند اندیشیدن و فلسفه ورزی اساسا با آگاهی انسان از مرگ, این سرنوشت گزیرناپذیر آغاز می شود پس بی سبب نیست که در درازای تاریخ اندیشه بشری هیچ فیلسوفی نباشد که از «مرگ» سخنی نرانده باشد.

کتاب گفت و گو با مرگ

آرتور کوستلر
آرتور کوستلر، زاده ی 5 سپتامبر 1905 و درگذشته ی 1 مارس 1983، نویسنده و روزنامه نگار مجار/انگلیسی بود.کوستلر در شهر بوداپست به دنیا آمد و پس از سپری کردن سال های ابتدایی تحصیل، به اتریش رفت. او در سال 1931 به حزب کمونیست آلمان پیوست تا این که به دلیل مخالفت با افکار استالین، در سال 1938 از این حزب بیرون آمد. کوستلر با انتشار کتاب ظلمت در نیمروز در سال 1940، موفق به کسب شهرتی جهانی شد و چهل و سه سال باقی عمرش را صرف کارهای مختلف و خلق آثار ارزشمندی کرد.در سال 1979 مشخص شد که کوستلر مبتلا به گون...
نکوداشت های کتاب گفت و گو با مرگ
Comforting, reassuring, invigorating . . . . Dialogue with Death is as much a book about the richness of life as it is about the end of living.
لذت بخش و امید دهنده است. . . . گفت و گو با مرگ کتابی است که در مورد غنای زندگی که آن، همان پایان زندگی است.
Los Angeles Times Los Angeles Times

قسمت هایی از کتاب گفت و گو با مرگ (لذت متن)
اگر روزی بیرون بیایم، همه دست هایشان را بالا خواهند گرفت و خواهند گفت حتما خیلی دهشتبار بوده است. و من هر زمان احساس شیطنت آمیزی خواهم داشت که به هر صورت همه چیز آن قدرها که آنها فکر می کنند، بد نبوده است، مسخره است که محدوده تحمل آدمی چه قدر کش می آید.