کتاب هنر: بازی، نماد، فستیوال

Truth and Method
کد کتاب : 1166
مترجم :
شابک : 978-600-265-039-9
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 175
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1960
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

جزو فهرست برترین آثار فلسفی گودریدز

معرفی کتاب هنر: بازی، نماد، فستیوال اثر هانس گئورگ گادامر

کتاب هنر: بازی، نماد، فستیوال، اثری فلسفی نوشته ی هانس گئورگ گادامر است که اولین بار در سال 1960 به چاپ رسید. این کتاب ارزشمند به عنوان شاهکار گادامر در نظر گرفته می شود. این اثر با ارائه ی تحلیل هایی درخشان درباره ی نقد ادبی، فلسفه، الهیات، قانون و پژوهش های کلاسیک، بدون تردید یکی از مهمترین متون در فلسفه ی قرن بیستم است. گادامر با در نظر گرفتن خودآگاهیِ علم، به توضیح مستدلِ رابطه ی پرفراز و نشیب میان حقیقت و روش شناسی می پردازد. او با بررسی تجربه های مختلف حقیقت، قصد دارد تا پدیده ی هرمنوتیک را در کامل ترین شکل ممکن به مخاطبین عرضه کند. کتاب هنر: بازی، نماد، فستیوال، اثری بسیار آموزنده است که با نثر جذاب خود، مخاطب را وادار به پیشروی در کتاب خواهد کرد.

کتاب هنر: بازی، نماد، فستیوال

هانس گئورگ گادامر
هانس گئورگ گادامر، زاده ی 11 فوریه 1900 و درگذشته ی 13 مارس 2002، فیلسوف و نویسنده ی برجسته ی آلمانی بود.گادامر در ماربورگ به دنیا آمد. او بعدها در فرایبورگ با هایدگر آشنا شد. در آن زمان هایدگر دانشجو بود و هنوز به سمت استادی دانشگاه درنیامده بود.گادامر، هرمنوتیک را فلسفی کرد، آن را به کمال رساند و از نظریه ی ادبی جدا کرد.
نکوداشت های کتاب هنر: بازی، نماد، فستیوال
A landmark work of 20th century thought.
"اثری برجسته در اندیشه ی قرن بیستم.
Barnes & Noble

The single-most important study of the origin, development, and nature of the concept and meaning of 'hermeneutical consciousness'.
مهمترین پژوهش درباره ی خاستگاه، توسعه و ماهیت مفهوم و معنی «آگاهی هرمنوتیک.»
Review of Metaphysics

A highpoint of twentieth century reflection upon the constitutive conditions of knowing.
قله ای از تفکرات قرن بیستم درباره ی شرایط تشکیل دهنده ی ادراک.
Thomist

قسمت هایی از کتاب هنر: بازی، نماد، فستیوال (لذت متن)
در حقیقت، تاریخ به ما تعلق ندارد بلکه ما متعلق به تاریخ هستیم.

چیزی که انسان نیاز دارد، فقط مطرح کردن دائمی سوال های غایی نیست بلکه ادراک مسائل ممکن و درست در لحظه و مکان کنونی است. به نظرم، فیلسوف باید از تنش میان چیزی که ادعای رسیدن به آن را دارد و واقعیتی که خود را در آن می یابد، آگاه باشد.