کتاب کفش های آب نباتی

The Lollipop Shoes
کد کتاب : 13010
مترجم :
شابک : 978-9648944617
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 543
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

ژوان هریس از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب کفش های آب نباتی اثر ژوان هریس

تاب کفش های آبنباتی، رمانی نوشته ی ژوان هریس است که نخستین بار در سال 2007 انتشار یافت. یان که به دنبال گمنامی و سرپناه در خیابان های مونتمارته است، به همراه دو دخترش در بالای شکلات فروشی کوچکشان، زندگی آرامی را سپری می کند. به نظر می رسد که چیزی نیست تا آرامش و سکون زندگی آن ها را به هم بزند و شرایط را غیرعادی کند. باد نیز متوقف شده—حداقل به شکلی موقتی. سپس زوزی دلالبا وارد زندگی آن ها می شود، زنی با کفش های آبنباتی، بی رحم، زیرک و اغواگر. یان که حالا همه ی زندگی خود را مورد تهدید می بیند، باید با انتخابی سخت مواجه شود: این که فرار کند، همانطور که قبلا بارها این کار را کرده، و یا این که با خطرناک ترین دشمنش—یعنی خودش—رو به رو شود.

کتاب کفش های آب نباتی

ژوان هریس
ژوان هریس، زاده ی 3 جولای 1964، نویسنده ای انگلیسی است. او در دانشگاه شفیلد تحصیل کرد و به مدت 15 سال، در مدارس گرامر یورکشایر، به تدریس زبان های مدرن مشغول بود. هریس همچنین در دانشگاه شفیلد تدریس کرده است.
نکوداشت های کتاب کفش های آب نباتی
By one of Britain’s most popular novelists.
اثری نوشته ی یکی از محبوب ترین رمان نویسان بریتانیا.
Barnes & Noble

This is Harris’s best novel to date.
بهترین رمان هریس تاکنون.
Financial Times

A delicious urban fairytale.
یک داستان پریان شهری دلنشین.
Daily Mail

قسمت هایی از کتاب کفش های آب نباتی (لذت متن)
این ها دیگر اهمیتی برای مردگان ندارد و مهم تر از آن، دیگر زندگی نیز اهمیتی برای آنان ندارد. زندگی با دغدغه های ناچیزش ادامه دارد، غافل از آن که خیلی زود، معجزه ای رخ می دهد و مرگ به آغوش زندگی باز می گردد.

از مردگان چیز زیادی باقی نمی ماند، جز چند صورت حساب، نام و کدپستی؛ در چمدانی که همچون تحفه ای در آستانه ی در خانه ای قدیمی رها شده و شاید روباه ها پاره اش کرده باشند، چیزی نمی توان یافت. از ایمیل های ارسالی چیزهای بسیاری می توان آموخت: نام، جزئیات حساب بانکی، اسم رمز، آدرس پست الکترونیکی و کدهای امنیتی. اگر ارتباط درستی میان این مشخصات برقرار کنید، می توانید به حساب بانکی فرد مورد نظرتان دست یابید؛ اتومبیلی کرایه کنید و حتی گذرنامه ی جدیدی بگیرید. به هر حال مردگان دیگر نیازی به این چیزها ندارند. به زعم من، آنان فقط در انتظار بخشش اند.

از هر بچه ای سوال کن و خواهی دید که آن ها آدم های شرور قصه ها را به قهرمانان ترجیح می دهند، جادوگران بدذات و گرگ های گرسنه را به شاهزاده ها و شاهزاده خانم های بی بو و بی خاصیت.