کتاب دختر بخت

Daughter of Fortune
کد کتاب : 5043
مترجم :
شابک : 978-9649198477
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 431
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : ---

ایزابل آلنده از نویسندگان پرفروش شیلی

معرفی کتاب دختر بخت اثر ایزابل آلنده

کتاب دختر بخت، رمانی نوشته ی ایزابل آلنده است که نخستین بار در سال 1998 منتشر شد. الیزا سامرس که از بدو تولد، کودکی بی سرپرست بود، توسط زنی خوش قلب به نام خانم رز و برادر سختگیرش، جرمی، در یکی از مستعمرات بریتانیا، شهر والپاراسیو در شیلی بزرگ می شود. درست همزمان با این که عشق یکی از کارکنان جرمی، مردی به نام خواکین آندیتا، در دل الیزا می افتد، در ارتفاعات کالیفرنیای شمالی، طلا کشف می شود. خواکین به مقصد سان فرانسیسکو به راه می افتد تا گنج خود را به دست آورد، و الیزا، که فرزند او را باردار است، تصمیم می گیرد در این سفر او را همراهی کند. همزمان با این که با سفر خطرناک شخصیت اصلی داستان به مناطق شمالی همراه می شویم، پا به دنیایی می گذاریم که ساکنینش به واسطه ی رویای به دست آوردن طلا، به جنون کشیده شده اند.

کتاب دختر بخت

ایزابل آلنده
ایزابل آلنده، زاده ی 2 آگوست 1942، نویسنده ای اهل شیلی است. رمان‌های او اغلب در سبک رئالیسم جادویی جای می‌گیرند. در سال ۱۹۸۱ زمانی که پدربزرگش در بستر بیماری بود، ایزابل نگاشتن نامه‌ای به وی را شروع کرد که دستمایه رمان بزرگ «خانه ارواح» گردید. پائولا نام دختر وی است که پس از تزریق اشتباه دارو به کما رفت. ایزابل رمان «پائولا» را در سال ۱۹۹۱ بصورت نامه‌ای خطاب به دخترش نوشته‌است. رمان‌های آلنده به بیش از سی زبان ترجمه شده و نویسنده خود را به...
نکوداشت های کتاب دختر بخت
A passionate tale of one young woman's quest to save her lover.
داستانی پرشور درباره ی تلاش زنی جوان برای نجات زندگی خود.
Barnes & Noble

A marvel of storytelling.
اعجازی در داستان سرایی.
Amazon Amazon

Entertaining and compelling.
سرگرم کننده و هیجان انگیز.
Los Angeles Times Los Angeles Times

قسمت هایی از کتاب دختر بخت (لذت متن)
فریادهای او برای عدالت، در باد و بی تفاوتی انسان ها گم شد.

تو، فرشته و نفرین من هستی؛ در حضورت به شوقی الهی می رسم و در غیابت، به جهنم سقوط می کنم.

همه ی شوهرها کسالت آورند... هیچ زنی با ذره ای درک، به خاطر سرگرم شدن ازدواج نمی کند، ازدواج می کند تا از او نگهداری و حمایت شود.