کتاب امید هرگز نمی میرد

Hope Never Dies
کد کتاب : 13315
مترجم :
شابک : 978-9643748586
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 292
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

نامزد جایزه بهترین کتاب طنز گودریدز

معرفی کتاب امید هرگز نمی میرد اثر اندرو شافر

در کتاب اندرو شافر، «امید هرگز نمی میرد» داستانی می خوانید که قهرمانانش بارک اوباما ریسی جمهور سابق آمریکا و دستیارش جو بایدن هستند. آنها در این اثر مانند شرلوک هلمز و واتسون دست به دست هم می دهند تا به حل معماها بپردازند. دوست جو بایدن در تصادفی مشکوک مرده است اما نه مرگی ساده که بشود به راحتی از آن گذشت. کوهی از معماها پشت این موضوع وجود دارد. بایدن که از این واقعه بسیار آشفته است برای پیدا کردن راهی که با آن حقیقت را بفهمد به سراغ تنها مردی می رود که همیشه به او اعتماد داشته است؛ چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده، براک اوباما. این دو با هم به تاریک ترین گوشه های آمریکا سر می کشند تا نقاب از چهره یک نیروی اهریمنی بردارند. نیرویی که قاچاق مواد مخدر در آمریکا را رهبری می کند.

کتاب امید هرگز نمی میرد

نکوداشت های کتاب امید هرگز نمی میرد
خارق العاده، بسیار رمزآلود و در عین حال خنده آور.
Wall Street Journal Wall Street Journal

اوباما و بایدن در کتاب امید هرگز نمی میرد یک تیم واقعی و تمام عیار برای مبارزه با تبهکاران هستند.
Washington Post Washington Post

دشوار نیست تصور کنیم اگر این رفقای صمیمی به شرلوک هلمز و دکتر واتسون امروزی تبدیل شوند، دنیا مکانی بهتر و جالب تر خواهد بود.
USA Today USA Today

قسمت هایی از کتاب امید هرگز نمی میرد (لذت متن)
دور و بر ساعت نه و نیم بود که خزیدم توی آشپزخانه، یک شب بد خوابی خسته و کسلم کرده بود. توی ذهنم پر بود از سوال هایی درباره فین دانلی. هر بار می خواستم از فکر بیایم بیرون، یک صدای کوچک از بیرون من را از خواب می پراند. چندین و چند بار فکر کردم شاید کل ماجرای دیدار من با باراک اوباما یک خواب بوده است. ولی بوی ماندگار سیگار توی موهایم چیز دیگری می گفت.

این دنیایی است که ما در حال حاضر در آن زندگی می کنیم. دیگر هیچکس نمی خواهد مسئولیت چیزی را به گردن بگیرد، حتی در بین بالاترین سطوح دولتی. به ویژه در بین بالاترین سطوح دولتی.