کتاب گفت وگوهای بی نقاب‏‫ (نسخهٔ امضا شده)

Unmasked conversations
مباحثی درباره مهم ترین دغدغه های زندگی انسان امروز‮‬‏‫
کد کتاب : 142212
شابک : 978-6222545895
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 180
سال انتشار شمسی : 1403
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 8 آبان

به امضای محمد امین ضرابی

معرفی کتاب گفت وگوهای بی نقاب‏‫ (نسخهٔ امضا شده) اثر محمد امین ضرابی

شما بین کار درست و کار خوب کدام را انتخاب می‌کنید؟ نگرش هر کس به دنیا جهت‌دهنده‌ی تصمیم‌های روزمره‌اش است؛ درست همان چیزی که در بلندمدت تأثیرات عمیقی بر زندگی و سرنوشتش خواهد گذاشت. موج موفقیت‌پرستی جنون‌آمیزی که از در و دیوار تبلیغ می‌شود، شما را هم ناخواسته با خودش به هر طرف می‌کشاند؟! زندگی سرشار اما در گرو حس رضایت از خود و دنبال کردن ارزش‌های شخصی است. چه کسی دغدغه‌ها و اولویت‌های زندگی را برایتان مشخص کرده؟ افسردگی و فرسودگی بیشتر از همه سراغ کسی می‌رود که به پدیده‌های مختلف زندگی وزن درستی نداده. در گفت‌وگوهای بی‌نقاب، محمدامین ضرابی، پزشک و نویسنده‌ی ایرانی، از دل صحبت‌های عادی و روزمره به نگرانی‌ها و دغدغه‌های عادی ما ایرانی‌ها می‌پردازد و تلاش می‌کند پاسخی درخور برای آن‌ها بیابد.

کتاب گفت وگوهای بی نقاب‏‫ (نسخهٔ امضا شده)

محمد امین ضرابی
محمد امین ضرابی (زادهٔ ۲۰ تیر ۱۳۷۲) پزشک و نویسنده‌ی ایرانی است. او در زمینه‌ی شناخت روان، رفتار و ذهن آدمی می‌نویسد. ‌کتاب اتاق تاریک فیل اولین کتاب و گفت‌وگوهای بی‌نقاب جدیدترین اثر اوست.
قسمت هایی از کتاب گفت وگوهای بی نقاب‏‫ (نسخهٔ امضا شده) (لذت متن)
گاهی بحران یا اتفاقی بزرگ در زندگی ارزش‌ها را کاملا جابه‌جا می‌کند. تجربه‌ی زیسته‌ام به من آموخته که وقتی از نزدیک با خود حقیقی آدم‌ها ارتباط برقرار می‌کنی، ممکن است ارزش بعضی‌ها برایت کم شود و برعکس، همیشه دیگرانی هستند که در نظرت جایگاه رفیع‌تری پیدا خواهند کرد. پس جایگاه آدم‌ها بالا و پایین می‌شود، اما نه به شکلی که همه از چشمت بیفتند. به این فکر کن که ما از باطن خوب خیلی از آدم‌ها باخبر نیستیم، ما خیلی‌ها را عمیقا نمی‌شناسیم و درباره‌ی آن‌ها قضاوتی بر مبنای هیچ داریم. همین می‌شود که وقتی حقیقتشان را درمی‌یابیم، راحت‌تر با آن‌ها کنار می‌آییم و یا حتی بیشتر از قبل دوستشان خواهیم داشت.