کتاب شازده کوچولو برای بزرگترها

The Little Prince for Grownups
کد کتاب : 14324
مترجم :
شابک : 978-6226513623
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 137
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب شازده کوچولو برای بزرگترها اثر روبرتو لیمانتو

کتاب "شازرده کوچولو برای بزرگسالان نوشته "روبرتو لیمانتو" میباشد که در آن به تفسیر و تحلیل کتاب آنتوان پرداخته و از جنبه های گوناگون داستان را بررسی میکند.

"روبرتو لیمانتو" که در مدیری است موفق کتاب هایی در زمینه های موفقیت را به رشته تحریر در آورده و تلاشش برای روشن نمودن راه موفقیت به دیگران است.

او اعتقاد دارد بخشی بسیار مهم در ذهن وجود دارد که تاثیر مستقیمی بر موفقیت افراد میگذارد و دسترسی به این بخش و کنترل آن است که میتوان نه تنها به موفقیت های خود رسید،بلکه به آرامشی دلنشین دست پیدا گرد.او برای صحبت در مورد این قسمت از ذهن گفت و گوی میان خلبان و شازده کوچولو را بررسی میکند.

"روبرتو لیمانتو" داستانش را با شخصیت هایی بیرون آمده از دل بسیاری از افسانه هایی که تا کنون خوانده ایم،شروع میکند که به صحبت و گفت و گو با یکدیگر می پردازند.او در کتابش بار دیگر به سراغ خلبان سقوط کرده رفته و گفت و گو با شازده کوچولو را مجددا بررسی میکند.


کتاب شازده کوچولو برای بزرگترها

روبرتو لیمانتو
روبرتو ليمانتو بنیانگذار سبرا و رئیس پیشین شرکت ملی فولاد، دارای مدرک دکتری، در برنامه ریزی سیستم های اقتصادی از دانشگاه استنفورد می باشد. ویعلاقه مند به آموزه های کارل جی. یونگ، او نه تنها آثار او را مطالعه کرد بلکه در دوره ها و سمینارهای وی نیز شرکت کرد.او نویسنده کتاب "The Turn Over" است، که می گوید چگونه او اقدام به معکوس کردن مرحله ورشکستگی در شرکت ملی فولاد کرد تا آن را به یک شرکت موفق تبدیل کند و همچنین کتاب شاهزاده کوچک برای بزرگتر ها نوشته ی اوست.
نکوداشت های کتاب شازده کوچولو برای بزرگترها
He has a careful review that will make you re-read the book
بررسی موشکافانه ای توسط او صورت گرفته که شما را ناچار به دوباره خواندن کتاب می کند
brazilian literature

قسمت هایی از کتاب شازده کوچولو برای بزرگترها (لذت متن)
شما باید موافقت کنید که نسل بشر بدون گذر از این مرحله کودکی که کاملا وابسته به مادر است زنده نمی ماند.

فکر می کنم چنین شخصی فقیر باشد. دست کم تا وقتی که گنج را پیدا کند یا حتی از وجودش آگاه شود!» و بالاخره پیرمرد دانا با سوال آخر، ضربه ی نهایی را می زند! او می گوید: «نوزاد هم همین طور! او چه طور می تواند شاد باشد درحالی که آگاه نیست و در اصل از خودش هم بی خبر است؟!

خب به نظر من انسان در نوزادی می تواند به اوج شادی برسد.» «چه طور؟ نوزاد ناآگاه است. به این سوالم جواب بده: فرض کن کسی که حتی یک لقمه غذا ندارد، نمی داند در کلبه ای که زندگی می کند، گنجی دفن شده است. او فقیر است یا ثروتمند؟