کتاب تارتارن روی کوه های آلپ

Tartarin On The Alps
کد کتاب : 14591
مترجم :
شابک : 978-9643347673
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 354
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1885
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 23 اردیبهشت

معرفی کتاب تارتارن روی کوه های آلپ اثر آلفونس دوده

تارتارن مردی اهل جنوب فرانسه، ساکن روستایی به نام “تاراسکن “است. او مردی با وقار و شجاع و مانند اهالی تاراسکن، شیفته ی شکار است.
تارتارن تاراسکنی در ویلای کوچکی وسط باغی مملو از گیاهان غیر بومی زندگی می کند. او به شدت اهل کتاب خواندن است و به همین دلیل آگاهی زیادی در زمینه ی شکار دارد. روزی تاراسکنی ها او را روانه ی آفریقا می کنند تا شیری برایشان شکار کند که در این جریان او متحمل ماجراهایی هیجان انگیز می شود که در اثر ” تارتارن تاراسکنی “شاهد آنها هستیم.
این بار تارتارن مردم روستایش را به آلپ نوردی ترغیب می کند. او در این جریان با گونه های مختلفی از مردم روبه رو می شود و رویدادهای خواندنی و خطرناکی را پشت سر می گذارد که در اثر ” تارتارن روی کوههای آلپ” می توان به جذابیت آنها پی برد.

کتاب تارتارن روی کوه های آلپ

آلفونس دوده
آلفونس دوده (Alphonse Daudet) (زاده ۱۳ مه ۱۸۴۰ - درگذشته ۱۶ دسامبر ۱۸۹۷) نویسنده فرانسوی بود. او پدر نویسندگان، لئون دوده و لوسین دوده بود. او در ۱۵ سالگی به پاریس رفت و به نوشتن داستان، نمایشنامه و شعر سرایی پرداخت. دوده با داستان نامه‌های آسیای من مشهور شد.آلفونس برای روزنامه‌ها، بخصوص فیگارو چیز می‌نوشت، در یک فاصله ۵ ساله منشی خصوصی "دوک موری" بود، اولین کتاب‌ها و داستان‌هایش او را سرشناس کرد، اولین نمایشنامه اش به نام "آخرین بُت" در تماشاخانه اودئون بر روی صحنه آ...
دسته بندی های کتاب تارتارن روی کوه های آلپ