کتاب دریاچه کلاغ

Crow Lake
کد کتاب : 1576
مترجم :
شابک : 978-964-194-018-0
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1388
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

بهترین رمان اول سال به انتخاب آمازون کانادا

برنده جایزه الکس

معرفی کتاب دریاچه کلاغ اثر مری لاسن

\کتاب دریاچه کلاغ، رمانی نوشته ی مری لاسن است که اولین بار در سال 2002 منتشر شد. داستان رمان دریاچه کلاغ در سرزمین های وحشی اونتاریوی شمالی می گذرد و گذشته ی تراژیک، تکان دهنده و سرشار از سوءتفاهم و عشقِ یک خانواده را روایت می کند. این کتاب گزنده، بامزه و فراموش نشدنی را می توان شاهکاری در نظر گرفت که به شکل گول زننده ای ساده جلوه می کند. کیت موریسون و خواهر و برادرهایش به شکلی غیرمنتظره پدر و مادرشان را از دست داده اند و اکنون، سنگینیِ اندوه این فقدان، آن ها را در کنار هم نگه داشته است. هیچ کدام از آن ها انتظار چنین دوران پرتلاطمی را نمی کشیدند، به خصوص برادرهای بزرگ کیت یعنی مت و لوک. بیست سال بعد، از خود گذشتگی های آن ها و قول های به انجام نرسیده ی این شخصیت ها همچنان در زندگیشان و البته اجتماع کوچک و روستایی دریاچه ی کلاغ بازتاب دارد.

کتاب دریاچه کلاغ

مری لاسن
مری لاسن، زاده ی سال 1946، رمان نویسی کانادایی است.لاسن پس از تحصیل در رشته ی روانشناسی در دانشگاه مک گیل، به بریتانیا سفر کرد و در آن جا به عنوان روانشناس مشغول کار شد. او با روانشناسی انگلیسی به نام ریچارد مابز ازدواج کرد. لاسن تابستان های خود را در مناطق شمالی می گذراند و چشم اندازهای این مناطق برای او در خلق رمان هایش الهام بخش بود.
نکوداشت های کتاب دریاچه کلاغ
Compelling and lovely.
هیجان انگیز و دوست داشتنی.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Simple and heartfelt.
ساده و صمیمانه.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

By an author of immense talent.
اثر نویسنده ای فوق العاده بااستعداد.
Goodreads

قسمت هایی از کتاب دریاچه کلاغ (لذت متن)
همه ی ما در کنار هم و هفته به هفته با سرگردانی زمان را طی می کنیم؛ مسیرهایمان گاهی شبیه به هم و گاهی دیگر متفاوت است و ظاهرا به موازات یکدیگر پیش می رود. اما خط های موازی هیچ وقت به هم نمی رسند.

فردا، همیشگی است و سال ها در یک چشم به هم زدن می گذرند.