کتاب هوش جنسی

Sexual Intelligence
راهنمای علمی و کاربردی
کد کتاب : 15856
مترجم :
محبوبه میرزاده
شابک : 978-6222010256
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب هوش جنسی اثر مارتی کلین

هوش جنسی ویژگی ای است که شما را از رابطه ی جنسی نوجوانی به رابطه ی جنسی بزرگسالی سوق می دهد. ویژگی ای که شما را از یک رابطه ی جنسی تحت تأثیر هورمون به رابطه ی جنسی منتخب خودتان می رساند. و گیانی که شما را از این طرز فکر که رابطه جنسی باید به من اعتبار بخشد» به این تفکر که « من به رابطه ی جنسی اعتبار می بخشم» می رساند. هوش جنسی ویژگی ای است که به شما امکان می دهد رابطه ی جنسی را با خودتان سازگار کنید نه خود را با رابطه ی جنسی.
این کتاب جنسی استاندارد شما نیست. سکس تراپ ، جامعه شناس و روان شناس ، و عضو Psychology Today ، دکتر مارتین کلاین در کتاب هوش جنسی فراتر از دستورالعمل های جنسی می رود تا نشان دهد که طرز فکر ما در طول رابطه جنسی از هر ترفند یا تکنیکی مهم تر است . و راه رسیدن به یک زندگی جنسی سالم تر ، هیجان انگیزتر و پر تحرک تر قبل از هر چیز ارتقای هوش جنسی مان است. این کتاب پادزهر بسیاری از راهنماها و کتابچه راهنمای جنسی است. دکتر کلاین به ما نشان می دهد که چگونه نحوه ی تفکرمان در مورد روابط جنسی را تغییر کنیم تا روشی واقعا متفاوت از روابط جنسی را تجربه کنیم.

کتاب هوش جنسی

مارتی کلین
مارتی رالف کلین (زاده 19 1950) یک درمانگر جنسی، نویسنده، مربی و تحلیلگر سیاست عمومی در آمریکا است.کلین زندگی حرفه ای خود را در حمایت از بیان جنسی سالم مردان، زنان و زوج ها از طیف های مختلفی قرار داده است.وی منتقد سانسور، مفاهیم اعتیاد به رابطه جنسی و اعتیاد به پورن و همچنین جنبش ضد پورنوگرافی است.
نکوداشت های کتاب هوش جنسی
Sexual Intelligence will help you fire the sex cops who have set up roadblocks in your head, and replace them with some good ideas to ponder and put into action. Dr.Klein has truly given us a helpful guide to authentic sexual satisfaction
هوش جنسی به شما کمک می کند که موانعی که در ذهنتان است را کنار بزنیدو آنها را با ایده های خوب جایگزین کنید و به کار ببندید. دکتر کلاین راه حل های مفیدی برای بهتر شدن روابط جنسی پیشنهاد می هد.
Harriet Lerner

Read this if you want to let go of your inhibitions and improve your sex life. You might have to change your mind-set first, but Klein’s advice, quizzes, diagrams, and case studies will help you do just that
اگر می خواهید از شر جلوگیری از احساساتتان رها شوید و روابط جنسی خود را بهبود ببخشید این کتاب را بخوانید. شما ممکن است ابتدا مجبور شوید ذهنتان را تغییر دهید که راهکار های کلاین ، آزمون ها، دیاگرام ها و نمونه های موردی این کتاب به شما کمک می کند که به راحتی این کار را بکنید
Psychology Today

If you read only one book on sex and relationships during your entire lifetime, this should be it. Dr. Klein confronts the problems that have plagued couples since the beginning of time with refreshingly simple and brilliant insight.
اگر در طول کل عمر خود فقط یک کتاب در مورد رابطه جنسی و روابط را خوانده اید ، باید همین کتاب باشد. دکتر کلاین با بصیرت و طراوت ساده و درخشان ، با مشکلاتی که زوج ها را از ابتدای زمان گرفتار کرده است ، مقابله می کند.
Paul Joannides

قسمت هایی از کتاب هوش جنسی (لذت متن)
نظر زنان و مردان راجع به آن چه از یک رابطه ی جنسی می خواهند چیست؟ از یک سو، افراد مختلف مطالب زیادی در این مورد مطرح می کنند: مانند ارضاشدن، صمیمیت، احساس خوب سکس دهانی فوق العاده، ماچ و بوسه ی بسیار، آلتی با نعوظ عالی، کمی خشونت و جلب رضایت طرف مقابل از سوی دیگر تقریبا تمام پاسخ ها به این ختم می شود که آن چه افراد از یک رابطه انتظار دارند، تلفیقی از احساس لذت و حس صمیمیت است. با این حال به عنوان یک درمانگر مسائل جنسی، می توانم به شما بگویم که این چیزی نیست که اکثر افراد هنگام داشتن رابطه ی جنسی انتظارش را دارند. در موردش فکر کنید به نظر شما چیست؟ پس مردم - و از جمله شما - به جای این ها به چه چیزی در حین داشتن رابطه فکر می کنند؟

قطعا اگر افراد بگویند از رابطه ی جنسی فقط یک انتظار دارند و بعد تجربه های شان را روی همه چیز غیر از خود رابطه ی جنسی متمرکز کنند، از آن رابطه لذت نخواهند برد. اما همه می گویند برای داشتن یک رابطه ی جنسی بهتر، روی چیزهای دیگر متمرکز می شوند ( مثلا ظاهر و اندام شان، یا سرکوب هیجانات شان ) ، بعضی خانم ها می گویند: « دلم نمی خواهد که از پشت به من نزدیک شود و این طور ارضا شود. » از مردها هم شنیده ام که می گویند: « می ترسم همسرم به خاطر رابطه ی جنسی دهانی احساس خستگی کند، برای همین دایم حواسم هست . به این که آیا اخم یا احساس ناراحتی می کند؟»

بسیاری از مردم ( و همین طور درمانگرها ) ظاهرا این مسئله را درک نمی کنند. وقتی به مطب مراجعه می کنند، هرگز نمی گویند: « لطفا کمکم کنید که این قدر تمام هوش و حواسم روی موضوع نعوظ، انزال و عملکرد عالی، متمرکز نشود . چرا که نمی گذارد از رابطه ی جنسی لذت ببرم. » بلکه از من انتظار دارند کمک شان کنم تا آن کارها را بهتر انجام دهند. « دکتر چه کاری می تونم بکنم که هر دو تامون هم زمان ارضا شیم؟ »، « دکتر چه طور می تونم موقع سکس دھانی که همسرم به شدت احساس ناراحتی می کند، کماکان نعوظ خودم رو حفظ کنم؟ » کمک به افراد برای شناسایی آن چه واقعا در حین رابطه ی جنسی به آن فکر می کنند، تاثیر گذار است. کمک به آن ها در درک این که افکارشان مانعی است برای رضایت شان، حتی از آن هم تاثیرگذارتر است.