کتاب کلیات فلسفه

Philosophy Made Simple
کد کتاب : 16148
مترجم :
شابک : 978-9645616012
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 589
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1956
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 36
زودترین زمان ارسال : 24 اردیبهشت

معرفی کتاب کلیات فلسفه اثر ریچارد پاپکین

ریچارد پاپکین در کتاب "کلیات فلسفه" مقدمه ای عالی برای شروع فلسفه به شما ارائه می دهد.نویسنده رد این اثر سعی کرده است از دشواری بعضی مفاهیم فلسفی بکاهد و آن ها به گونه تبیین کند که برای همه خوانندگان و علاقه مندان و حتی دانشجویان فلسفه قابل فهم باشد. بسیاری از ما همواره به دنبال منبعی جامع و آسان فهم از کلیات مقدماتی فلسفی بوده ایم. ریچارد پاپکین در این کتاب چیزی که به دنبال آن هستید را به شما می دهد. این کتاب مزیت دیگری که دارد این است برای آن هایی هم که سالها درگیر متون فلسفی بوده اند مب تواند مطالب جدیدی ارائه دهد. این کتاب حاوی گزیده‌هایی از برخی از متفکران بزرگ تاریخ فلسفه است. این کتاب همچنین یک مرور کلی از تعدادی از حوزه های مختلف فلسفه را ارائه می دهد. با خواندن این کتاب در آخر می توانید به راحتی نام فیلسوفان را از هر حوزه ای که به آن علاقه دارید از کتاب بیرون بکشید و بعد مطالعات گسترده تر خود را پی بگیرید.

ریچارد پاپکین در کتاب "کلیات فلسفه" خلاصه‌ای عالی از تاریخ و جنبه‌های اصلی فلسفه ارائه می‌کنند بدون اینکه خواننده را با جزئیات بیش از حد سنگین کنند. هر بخش مختصر و متعادل است و مفاهیم و مزایا و معایب مرتبط را به طور هوشمندانه ارائه می دهد. این کتاب را به کسانی که مایلند با فلسفه و واژگان تخصصی آن آشنا شده و به درک اولیه آن دست یابند توصیه می کنم.

کتاب کلیات فلسفه

ریچارد پاپکین
ریچارد پاپکین (Richard Popkin) (۲۷ دسامبر ۱۹۲۳ - ۱۴ آوریل ۲۰۰۵) فیلسوف آمریکایی است.اثر وی در سال 1960، تاریخ شکاکیت از اراسموس تا دکارت، یکی از تأثیرات قبلی را که در قرن هفدهم به رسمیت شناخته نشده، در تفکر غربی معرفی کرده است، یعنی شکاکیت پیرون (Seyrus Empiricus). پاپکین همچنین یک محقق معتبر بین المللی در مورد هزاره مسیحیان و پیام های یهودی بود.
دسته بندی های کتاب کلیات فلسفه