کتاب در میان همهمۀ برگ های رقصان

Dans le murmure des feuilles qui dansent
کد کتاب : 16804
مترجم :
شابک : 978-6009876273
قطع : رقعی
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 30 اردیبهشت

معرفی کتاب در میان همهمۀ برگ های رقصان اثر انیس لودیگ

کتاب در میان همهمۀ برگ های رقصان – نوزاد با روح یک درخت به دنیا آمده بود.این را مرد جوانی که از او مراقبت می‎کرد، با اولین گردششان در جنگل متوجه شده بود. بااینکه فقط یک ماه و چند روز از تولدش می‎گذشت و هنوز خیلی کوچک بود. آفتاب از میان شاخه ها می‎تابید، هوا مطبوع بود و نسیمی می وزید.
مرد جوان روی شاخ وبرگ درخت ها دراز کشیده بود و نوزاد را که لباس گرمی بر تن داشت روی شکمش رو به آسمان گذاشته بود. هر دو به برگ هایی نگاه می‎ کردند که بالای سرشان می رقصیدند. نوزاد با چشم های درشت و گرد آبی تیره رنگ خود، یک ساعت تمام محو تماشای این منظره می شود و اگر مادرش نگران نمی شد، مرد جوان ممکن بود زمان بیشتری در کنار او به تماشای این منظره بنشیند.

کتاب در میان همهمۀ برگ های رقصان

انیس لودیگ
انیس لودیگ، زاده ی 1972، رمان نویس و نویسنده ی فرانسوی است. او به همراه همسر و سه فرزندش در فرانسه زندگی می کند. لودیگ، نویسندگی را از سال 2005 و در خلال اتفاقات ابتلای پسرش به بیماری سرطان خون آغاز کرد. یکی از استادان او، به صورت اتفاقی نوشته هایش را خوانده و بسیار تحت تأثیر قرار می گیرد و به لودیگ پیشنهاد می دهد که نویسندگی را به عنوان حرفه ی اصلی خود برگزیند.
دسته بندی های کتاب در میان همهمۀ برگ های رقصان