کتاب در کلبه ای در جنگل

In a Cottage In a Wood
کد کتاب : 16808
مترجم :
شابک : 978-6009876228
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز، یو اس ای تودی و ساندی تایمز

معرفی کتاب در کلبه ای در جنگل اثر کاس گرین

کتاب در کلبه ای در جنگل از پرفروش ترین های نیویورک تایمز، یو اس ای تودی و ساندی تایمز از بهترین تریلر های روان شناختی سال بوده است.
یک رویارویی عجیب …
یک شب نیو، روی پل واترلو، با زنی عجیب وغریب به نام ایزابل برخورد می کند. ایزابل بسته ای را به او می دهد و سپس از پل پایین می پرد و به زندگی اش پایان می دهد.
هدیه ای غیرمنتظره …
دو هفتۀ بعد، زمانی که زندگی نیو در لندن به بن بست می رسد، هدیه ای شرایطش را عوض می کند. ایزابل، کلبه ای در یک جنگل را برایش به ارث گذاشته است.
رازی هولناک …
زمانی که نیو در تاریکی شب به کلبه می رسد، با کلبه ای ترسناک مواجه می شود که همۀ پنجره های آن را با میله پوشانده اند. به این ترتیب، خانۀ رویایی او به بدترین کابوس زندگی اش تبدیل می شود.
نیو باید با کلبه ای دست وپنجه نرم کند که رازهایی تاریک را در خود جا داده است.

کتاب در کلبه ای در جنگل

کاس گرین
کاس گرین نام مستعار کارولین گرین، نویسنده برنده جایزه داستان برای جوانان است. اولین رمان او، تاریک سوار برنده کتاب بزرگسالان رونا جوان سال و جایزه Waverton Good Read شد. Cracks and Hold Your Breath نقد و بررسی های Rave را به دست آورد و یازده جایزه بین آنها در لیست کوتاه قرار گرفت. او نویسنده اقامتگاه در مدرسه شرق بارنت است و تدریس نوشتن برای کودکان را در دانشگاه سیتی انجام می دهد. The Woman Next Door اولین رمان او برای بزرگسالان است.