کتاب کوهستان وحشی

Wolf Winter
کد کتاب : 21723
مترجم :
شابک : 978-6001821837
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 512
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کوهستان وحشی اثر سسیلیا اکباک

لاپلند سوئدی، 1717. مایجا، همسرش پااوو و دخترانش فردریکا و دوروتیا از زادگاهشان فنلاند می‌آیند، به این امید که آسیب‌های گذشته خود را فراموش کنند و ریشه‌های جدیدی در این سرزمین خشن اما زیبا بگذارند. بالای آن‌ها بلکون، کوهی است که حضور پیش‌بینی‌اش بر دره خودنمایی می‌کند و به نظر می‌رسد تاریخ تاریک آن زندگی کسانی را که در سایه آن زندگی می‌کنند، آزار می‌دهد.
فردریکا در حالی که بزهای خانواده را در کوه می‌چرخاند، با جسد مثله شده یکی از همسایه‌هایشان به نام اریکسون روبرو می‌شود. مرگ به عنوان حمله گرگ رد می شود، اما مایجا مطمئن است که زخم ها فقط توسط مرد دیگری ایجاد شده است. مایجا که با وجود بی‌علاقگی عجیب همسایه‌هایش به مرگ و سرنوشت بیوه اریکسون مجبور به تحقیق می‌شود، به تاریخ تاریک تراژدی‌ها و خیانت‌هایی که در بلکون روی داده‌اند کشیده می‌شود. فردریکای جوان نیز خود را به سمت کوه کشیده می بیند و احساس می کند چیزی که به نظر می رسد هیچ یک از بزرگترهای اطرافش متوجه نمی شوند.
با تغییر فصول، و "زمستان گرگ"، سخت‌ترین زمستان در خاطره، بر سر مهاجران فرود می‌آید، پااوو برای یافتن کار به سفر می‌رود و مایجا می‌بیند که برای بقای خانواده‌اش در این سرزمین تاریکی طولانی زمستان تلاش می‌کند. با جمع شدن برف، اسرار شهرک نشینان به طور فزاینده ای آشکار می شود. منابع کمیاب و تاریکی بی پایان آنها را وادار می کند تا دور هم جمع شوند، اما مایجا، که نمی داند به چه کسی اعتماد کند و چه کسی ممکن است به او خیانت کند، مصمم است که پاسخ ها را برای خودش بیابد. به زودی، مایجا هزینه واقعی زنده ماندن در زیر کوه و آنچه را که برای رسیدن به بهار لازم است، کشف می کند.

کتاب کوهستان وحشی

سسیلیا اکباک
سسیلیا اکباک در شمال سوئد متولد شد. در دوران نوجوانی ، به عنوان روزنامه نگار و پس از دانشگاه در بازاریابی تخصص داشت. بیش از بیست سال کار او را به روسیه ، آلمان ، فرانسه ، پرتغال ، خاورمیانه و انگلیس برد. در سال 2010 ، او کارشناسی ارشد نویسندگی خلاق را در رویال هالووی به پایان رساند. او اکنون به همراه همسر و دختران دوقلوی خود در کلگری زندگی می کند و 'در بازگشت به خانه' به مناظر و شخصیت های دوران کودکی خود در نویسندگی باز می گردد.
نکوداشت های کتاب کوهستان وحشی
Exquisitely suspenseful, beautifully written, and highly recommended.
بسیار پر تعلیق، زیبا نوشته شده و به شدت توصیه می شود.
Lee Child

Visually acute, skillfully written; it won't easily erase its tracks in the reader's mind.
کتابی بصری که ماهرانه نوشته شده است. به راحتی ردپای خود را در ذهن خواننده پاک نمی کند.
Hilary Mantel

قسمت هایی از کتاب کوهستان وحشی (لذت متن)
بعد، سکوت جای خود را به صدای آب داد. مایا دوباره با سر کج شروع کرد به حرکت و دنبال کردن صداهایی که در جنگل برایش آشنا بودند. وقتی صدای غرش آب بلندتر شد، او که انتظار داشت به فضای باز نزدیک شده باشد قدم هایش را بلندتر کرد. به سنگ بزرگ در کنار رودخانه رسید و ایستاد. آب رودخانه کف کرده بود و با صدای غرش به سنگ برخورد می کرد و با فشار پایین می ریخت. مایا با این صحنه آشنا بود، قبلا مثل آن را دیده بود اما چیزی شبیه این. فکر کرد همسرش زمانی دوست داشت این صحنه را ببیند. می توانست صدای همسرش را بشنود که می گوید: نه. هیچ وقت از چنین چیزی خوشم نیامده. مایا به طرف راست برگشت و در جهت جریان رودخانه راه رفت تا به دریاچه رسیدند، جریان تند رودخانه در سطح صاف و بی حرکت دریاچه و پس از برخوردی تند آرام می گرفت. در ساحل جنوبی دریاچه حدود یک کیلومتر آن طرف تر خانه ای بود.