کتاب شبکه بین المللی قاتلان

ISAN - International Sensory Assassin Network
ایسان - جلد اول
کد کتاب : 21956
مترجم :
شابک : 978-6001823695
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 415
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

برنده جایزه بین المللی کتاب سال 2018

برنده جایزه کتاب منتخب خوانندگان سال 2018

نامزد جایزه Silver Falchion سال 2019

برنده جایزه بنجامین فرانکلین (IBPA) سال 2019

معرفی کتاب شبکه بین المللی قاتلان اثر مری تینگ

جهان تغییر کرده است.

دانشمندان هشدار دادند که این اتفاق خواهد افتاد.

شهاب ها زمین را ویران کردند. دولت های جهانی برای کمک به شهروندان بازمانده برنامه ریزی کردند. ایالات متحده منحل شد و زمین های قابل نجات به چهار ربع شمالی، جنوبی، شرقی و غربی تقسیم شد که توسط شورای باقیمانده اداره می شد.

آوا هفده ساله که برای زنده ماندن تلاش می کند در بازداشت نوجوانان قرار می گیرد تا اینکه برای زندگی جدیدی انتخاب می شود - یک شکار. باید سرم آزمایشی به او تزریق شود. نتایج تغییر زندگی خواهد بود. سرم او را بهتر می کند. برای دریافت سرم، آوا موافقت می کند که به برنامه ای ملحق شود که توسط آیسان، شبکه بین المللی قاتل حسی، کنترل می شود.

هنگامی که در یک ماموریت است، او توسط یک گروه شورشی به رهبری رت ربوده می شود و به او می گویند که نه تنها سابقه ای با او دارد، بلکه کل گذشته او دروغی است که توسط آیسان برای اطمینان از تبعیت از او تداوم یافته است. آوا که مطمئن نیست به چه کسی اعتماد کند، باید تصمیم بگیرد که اسیر کننده عجیب و غریب آشنا و خوش تیپ او دشمن او است یا ناجی او - و زمان در حال تمام شدن است.

کتاب شبکه بین المللی قاتلان

مری تینگ
مری تینگ متولد 26 اکتبر ، نویسنده ی آمریکایی می باشد.کتابهای وی طیف های مختلفی از ژانرها را در خود جای داده اند و استعداد داستان پردازی ، برایش هوادارانِ بسیار زیاد و نقدهای مثبت فراوانی را به دست آورده است. نویسنده شدن برای او به صورت اتفاقی ، اتفاق افتاد. او در غم و اندوه مرگ مادر بزرگ محبوبش و با الهام از رویائی که در دبیرستان داشت ، نوشتن را شروع کرد. ماری پس از اینکه احساس کرد می خواهد نویسنده تمام وقت شود ، پس از بیست سال از تدریس دست کشید.