کتاب در اسارت زمان

Time and Time Again
کد کتاب : 21966
مترجم :
شابک : 978-6001826047
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 464
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب در اسارت زمان اثر بن التون

اگر فرصتی برای تغییر تاریخ داشتید ... کجا می رفتید؟ چه کاری انجام می دادید؟ چه کسی را می کشتید؟
در کتاب در اسارت زمان ، نویسنده ی پرفروش بین المللی بن التون خوانندگان را به سفری پرهیجان در اوایل قرن بیستم در اروپا می برد.
اول ژوئن سال 1914 است و هیو استانتن ، سرباز سابق و ماجراجویی مشهور ، به معنای واقعی کلمه تنها ترین انسان روی زمین است. هنوز کسی که او را بشناسد و یا دوست داشته باشد متولد نشده است. شاید اکنون آنها هرگز دیگر هرگز متولد نشوند.
استانتن می داند که جنگی بزرگ و وحشتناک در راه است. یک جنون خودکشی جمعی که باعث نابودی تمدن اروپا و بدبختی میلیون ها نفر در قرن آینده خواهد شد. او این را می داند زیرا از نظر او ، قرن حاضر خود تاریخ است.
به نوعی او باید آن تاریخ را تغییر دهد. او باید از جنگ جلوگیری کند. جنگی که با یک گلوله آغاز خواهد شد. اما آیا یک گلوله واقعا می تواند یک قرن کامل را خراب کند؟ و اگر چنین است ، آیا یک گلوله دیگر می تواند آن را نجات دهد؟
رمان در اسارت زمان رمانی تخیلی و در عین حال تاریخی است که داستان فردی را روایت می کند که به طریقی از وقوع جنگ جهانی اول آگاه شده است و حالا سعی دارد جلوی آن را بگیرد. در اسارت زمان نقدهای مثبتی از منتقدین دریافت کرده است.
Library Journal درباره ی این کتاب نوشته است:
"ورود جذاب التون به ژانر سفر در زمان ، خوانندگان را با مردی سرشار و پرشور روبرو می کند که مأموریت مخفی ای در یک لحظه ی تاریخی مملو از خطر دارد و هر انتخاب او می تواند عواقب ناخواسته ای را به دنبال داشته باشد."

کتاب در اسارت زمان

بن التون
بنیامین چارلز التون ، زاده 3 مه 1959،کمدین ، نویسنده ، نمایشنامه نویس ، نویسنده اشعار اپرا ، بازیگر و کارگردان انگایسی است. او بخشی از جنبش کمدی آلترناتیو دهه 1980 بود و به نویسندگی در سریال هایی چون The Young Ones و Blackadder و همچنین به عنوان کمدین مستقل در صحنه و تلویزیون مشغول بود. سبک او در دهه 1980 طنز سیاسی بود. او از آن زمان تاکنون 15 رمان منتشر کرده و موزیکال های زیادی را نگاشته است. رمان های او شامل ژانرهای دیستوپیایی ، کمدی و جنایی می شود.
نکوداشت های کتاب در اسارت زمان
Beyond brilliant!
فراتر از درخشان!
Susanna Kearsley

Thought provoking and captivating.
تامل برانگیز و جذاب.
Booklist Booklist

Time and Time again is an exceptional thriller. Darkly comic, richly humane, and seriously entertaining.
در ارسارت زمان یک تریلر استثنایی است. کمدی ای سیاه، کاملا انسانی و به صورت جدی سرگرم کننده.
Sir Kenneth Branagh

قسمت هایی از کتاب در اسارت زمان (لذت متن)
وقتی ماشین نمایان شد، خانواده ی مسلمان جوانی که توجه استانتن را جلب کرده بودند، می خواستند از عرض خیابان عبور کنند و همه ی حواس مادر به این بود که بچه ها سر راهشان روی توده های متعدد پهن اسب پا نگذارند. مادر با یکدست پسر را از زمین بلند کرد و با دست دیگرش دختر را چنگ زد و با عجله به آن سوی خیابان راهیشان کرد، مانند سیلاب خروشانی از برقع و بچه های کوچک. اما در این میان پاکت دختر از دستش افتاد و چون با هفت سال سن آن طور که فکر می کرد بزرگ و عقل رس نشده بود، از مادرش جدا شد که آن را بردارد. مادر وحشت زده برگشت و حالا همه ی اعضای خانواده در تیررس ماشین در حال حرکت قرار گرفتند.

وقتی استانتن که حالا بیشتر فاصله ی میانشان را طی کرده بود، با بازوهای گشوده شیرجه ی بلندی زد، مادر برگشت و با چشم های مشکی تیره و کشیده ای که از فرط وحشت گشاد شده بود، از پشت چارچوب باریک و مستطیلی پوشش صورتش به او خیره شد. شاید فقط لحظه ای زودتر از ماشین در حال حرکت با آنها برخورد کرد، او و خانواده ی کوچک با چنان سرعتی از جلوی ماشین کنار رفتند که پای استانتن در آخرین لحظه با سپر ماشین برخورد کرد. خانواده هنوز در پناه بازوهایش بودند و حس می کرد که بین زمین و هوا می چرخند، همین باعث شد وقتی با هم روی سنگفرش کوبیده شدند، یک دور کامل غلت بخورند.