کتاب بی آبی

Dry
کد کتاب : 56449
مترجم :
شابک : 978-6222441258
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 448
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

خشکسالی
Dry
کد کتاب : 22648
مترجم :
شابک : 978-6004626699
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 415
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خشکسالی اثر نیل شوسترمن

کتاب «خشکسالی» رمانی نوشته ی «نیل شوسترمن» است که نخستین بار در سال 2018 انتشار یافت. یک خشکسالی طولانی باعث شده ذخیره ی آب در کالیفرنیای جنوبی به شکل ناگهانی کاهش چشمگیری یابد. پس از این که پدر و مادر «آلیسا» و «گرت» هنگام تلاش برای پیدا کردن آب ناپدید می شوند، این خواهر و برادر به سفری هراس انگیز می روند—هم در جست و جوی پدر و مادرشان و هم دفاع از خودشان همزمان با سقوط جامعه. آن ها در طول مسیر، با سه نوجوان آشنا می شوند: همسایه ای سرسخت به نام «کلتون»، پسری منزوی و غیرقابل پیشبینی به نام «جکی»، و نوجوانی فرصت طلب و حسابگر به نام «هنری». داستان از نقطه نظرهای متمایز و باورپذیر این نوجوانان روایت می شود و تصویری تکان دهنده از فاجعه ای بزرگ را خلق می کند.

کتاب خشکسالی


ویژگی های کتاب خشکسالی

نامزد جایزه کتاب نوجوانان «رود آیلند» سال 2020

«نیل شوسترمن» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

نیل شوسترمن
نیل شوسترمن، زاده ی 12 نوامبر 1962، نویسنده ی آمریکایی است.شوسترمن در بروکلین به دنیا آمد و بزرگ شد. او از همان دوران کودکی، عاشق و شیفته ی مطالعه ی کتاب بود. شوسترمن در شانزده سالگی به همراه خانواده به نیومکزیکو نقل مکان کرد. او در دانشگاه کالیفرنیا به تحصیل در رشته های روانشناسی و تئاتر پرداخت و ستون نویس ژورنال دانشکده نیز بود.شوسترمن بعد از اتمام دوران دانشگاه، به عنوان دستیار در یک موسسه ی استعدادیابی در لس آنجلس مشغول به کار شد. او بعد از یک سال، اولین قرارداد چاپ کتاب و قراردادی برای ن...
نکوداشت های کتاب خشکسالی
This superb cautionary tale is sure to please all readers.
این داستان هشداردهنده ی خارق العاده، بدون تردید تمام مخاطبین را راضی خواهد کرد.
School Library Connection

A gripping thriller.
تریلری گیرا.
New York Times New York Times

It will attract fans of literary YA as well as readers seeking a good adventure.
این اثر، هم مخاطبین داستان های نوجوان ادبی را جذب خواهد کرد و هم مخاطبینی که به دنبال یک ماجراجویی خوب هستند.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب خشکسالی (لذت متن)
ثروت حقیقی فقط زمانی به دست می آید که خودتان را به سرمایه گذاری در دارایی هایی عادت داده باشید که درآمدزایی آن ها برای پوشش دادن مخارجتان کافی باشد. در حال حاضر مخارج من بسیار اندک است و تجارت آبرسانی ام راه افتاده، از سقف بیرون زده و به سوی استراتوسفر پرتاب شده.

هفته ی پیش، پدر و مادرم به تعطیلات رفتند و به همین دلیل هم من، حتی در این دوران سخت، به تنهایی از خانه مراقبت می کنم. بحران «لوله های خالی» نه تنها موجب رشد شخصیت من شده، بلکه یک موقعیت آموزشی بی نظیر در تجارت و بازرگانی را هم در اختیارم گذاشته.

اگر یک چیز از درس هایم یاد گرفته باشم، این است که بزرگترین سرمایه گذاران در زمان بحران سرمایه خود را به دست می آورند. اگرچه ممکن است در آغاز سنگدلانه به نظر برسد، اما وظیفه ی یک غول این است که همچنان سربلند بماند و سود کند و این کار به خرج کردن پول می انجامد که آن هم درنهایت موجب تحرک اقتصاد می شود و به نفع همه است.