کتاب تا پایین خیلی راهه

Long Way Down
کد کتاب : 29646
مترجم :
شابک : 978-9641703075
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

نامزد مدال نیوبری سال 2018

نامزد جایزه ملی کتاب آمریکا سال 2017

نامزد جایزه ادیسه سال 2018

برنده جایزه ی لس آنجلس تایمز سال 2017

معرفی کتاب تا پایین خیلی راهه اثر جیسون رینولدز

کتاب «تا پایین خیلی راهه» رمانی نوشته ی «جیسون رینولدز» است که اولین بار در سال 2017 منتشر شد. پسری پانزده ساله به نام «ویل» از قوانین کاملا مشخص محل زندگی اش پیروی می کند: گریه نکن، خبرچین نباش، اما انتقام بگیر. او به همین خاطر تصمیم می گیرد کسی را که برادر بزرگترش «شان» را کشته، به قتل برساند. تفنگی که «ویل» به همراه دارد، احساسی از جسارت و قدرت را در او به وجود می آورد. همزمان با این که «ویل» از خانه بیرون می آید و به سوی طبقه ی همکف ساختمان به راه می افتد، آسانسور در طبقات مختلف توقف می کند تا افرادی را در خود جای دهد که هر کدام، فردی مهم در گذشته ی «ویل» به حساب می آیند و همگی، قربانی خشونت با اسلحه هستند. آیا «ویل» در حال دیدن ارواح است؟ یا این که ناخودآگاه او، کنترل را در دست گرفته و «ویل» را وادار کرده که به کاری می خواهد انجام دهد، بیشتر فکر کند؟

کتاب تا پایین خیلی راهه

جیسون رینولدز
جیسون رینولدز، زاده ی 6 دسامبر 1983، نویسنده ای آمریکایی است. او برای مخاطبین نوجوان، شعر و رمان می نویسد. رینولدز ابتدا در نه سالگی و با موسیقی رپ به نوشتن شعر علاقه مند شد. او در دانشگاه مریلند به تحصیل در رشته ی زبان انگلیسی پرداخت. رینولدز برنده ی جایزه ی اشنایدر فمیلی و نامزد جایزه ی ملی کتاب امریکا بوده است.
نکوداشت های کتاب تا پایین خیلی راهه
Astonishing.
خیره کننده.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

A unique and powerful work.
اثری منحصر به فرد و قدرتمند.
School Library Journal School Library Journal

A dazzlingly brilliant look at teenage gun violence.
نگاهی فوق العاده درخشان به خشونت با اسلحه در میان نوجوانان.
Barnes & Noble

قسمت هایی از کتاب تا پایین خیلی راهه (لذت متن)
می گفتند «ریگز» زیاد یاوه گویی می کند چون قدش کوتاه است. ولی من فکر می کنم وقتی بچه بود، مادرش وادارش کرد به کلاس ژیمناستیک برود. وقتی آدم شلوار چسبان بپوشد و چرخ و فلک زدن بلد باشد، بعید نیست راه دفاع از خود را هم بلد شود. یا دست کم ادعا کند که بلد است.

«ریگز» مثلا دوست «شان» بود، اما بهترین کاری که او برای «شان» کرد این بود که به او یاد بدهد که چطور «پنی دراپ» بزند. بدترین کاری هم که او برای «شان» کرد این بود که به او شلیک کند.

آدم ها همیشه دیگران را وقتی مرده اند، بیشتر دوست دارند.