کتاب داس مرگ

Scythe
(کتاب اول)
کد کتاب : 13791
مترجم :
شابک : 978-6004621588
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 448
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 19
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

داس مرگ (جلد اول)
Scythe
کد کتاب : 127095
مترجم :
شابک : 978-6225260733
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب داس مرگ اثر نیل شوسترمن

کتاب «داس مرگ» رمانی نوشته ی «نیل شوسترمن» است که نخستین بار در سال 2016 وارد بازار نشر شد. در آینده ی زمین، فقر و جنایت از بین رفته و جاودانگی همه ی انسان ها تضمین شده است—البته تقریبا همه. به خاطر این که نوزادان همچنان به دنیا می آیند، رشد جمعیت باید محدود و کنترل شده باشد. «داس های مرگ» به همین خاطر شکل گرفته اند، گروهی که اعضایش وظیفه دارند که شهروندان را «خوشه چینی» کنند (به قتل برسانند). دو نوجوان شانزده ساله به نام «سیترا» و «روئن» توسط یک «داس مرگ» به نام «فارادی» برای آموزش دیدن انتخاب می شوند. هیچ کدام از آن ها این کار را دوست ندارند، اما انتخاب دیگری در کار نیست. مدتی بعد، «سیترا» شاگرد یک «داس مرگ» افسانه ای به نام «کیوری» می شود و «روئن» نیز تحت تعلیم «گدارد» قرار می گیرد، کسی که به خاطر لذت و سرگرمی آدم می کشد.

کتاب داس مرگ


ویژگی های کتاب داس مرگ

«نیل شوسترمن» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

نیل شوسترمن
نیل شوسترمن، زاده ی 12 نوامبر 1962، نویسنده ی آمریکایی است.شوسترمن در بروکلین به دنیا آمد و بزرگ شد. او از همان دوران کودکی، عاشق و شیفته ی مطالعه ی کتاب بود. شوسترمن در شانزده سالگی به همراه خانواده به نیومکزیکو نقل مکان کرد. او در دانشگاه کالیفرنیا به تحصیل در رشته های روانشناسی و تئاتر پرداخت و ستون نویس ژورنال دانشکده نیز بود.شوسترمن بعد از اتمام دوران دانشگاه، به عنوان دستیار در یک موسسه ی استعدادیابی در لس آنجلس مشغول به کار شد. او بعد از یک سال، اولین قرارداد چاپ کتاب و قراردادی برای ن...
نکوداشت های کتاب داس مرگ
This powerful tale is guaranteed to make readers think deeply.
این داستان قدرتمند بدون تردید مخاطبین را وادار می کند که عمیقا بیندیشند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

A brilliant and gripping sci-fi thriller.
یک تریلر علمی-تخیلی درخشان و گیرا.
School Library Journal School Library Journal

A thoughtful and thrilling story of life, death, and meaning.
داستانی اندیشمندانه و مهیج درباره زندگی، مرگ، و معنا.
Kirkus Review

قسمت هایی از کتاب داس مرگ (لذت متن)
طبق قانون، جان هر بی گناهی را که می گیریم، باید ثبت کنیم. و به نظر من، همه بی گناه هستند؛ حتی گناهکاران.

همه ی آدم ها گناهانی دارند و با این حال، همگی خاطره ای از معصومیت کودکی را به یاد دارند، فرقی نمی کند چند لایه زندگی دور آن پیچیده باشند. انسانیت، بی گناه است؛ انسانیت، گناهکار است و هر دو، حقایقی غیر قابل انکارند.

از روز اول، کارآموزی آغاز می شود؛ اما به طور رسمی اسمش «کشتن» نیست. این نام، نه از لحاظ اجتماعی درست است و نه از لحاظ اخلاقی. اسمش «خوشه چینی» است و همیشه هم همین بوده، نام کاری را برایش انتخاب کرده اند که فقیران عهد باستان انجام می داده اند، آن ها دنبال کشاورزان به راه می افتادند و ساقه های به جامانده ی غلات را جمع می کردند.