کتاب بیدار خوابی

The Test
  • 15 % تخفیف
    43,000 | 36,550 تومان
  • موجود
  • انتشارات: خوب خوب
    نویسنده:
کد کتاب : 23649
مترجم :
شابک : 978-6226513951
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 89
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

آزمون
The Test
کد کتاب : 71010
مترجم :
شابک : 978-6003676329
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب بیدار خوابی اثر سیلون نوول

کتاب «بیدارخوابی» رمانی نوشته ی «سیلون نوول» است که نخستین بار در سال 2019 انتشار یافت. در آینده ای نزدیک، «ایدیر جلیل» قصد دارد در آزمون گرفتن تابعیت بریتانیا شرکت کند—آزمونی که از هر سه نفر، یک نفر در آن شکست می خورد. اگر او به 25 سوال آزمون پاسخ درست بدهد، خودش و خانواده اش می توانند در کشور بمانند و بالاخره خانه ای برای خود داشته باشند. اما همزمان با این که «ایدیر» مشغول شرکت در آزمون است، گروهی از افراد مسلح و نقاب دار از راه می رسند و شرکت کنندگان و خانواده ی «ایدیر» را گروگان می گیرند. آیا «ایدیر» می تواند به منظور حفظ بقای خود و خانواده اش، انتخاب های درستی داشته باشد؟ چه اتفاقی می افتد وقتی یک نفر باید تصمیم بگیرد چه کسانی زنده می مانند و چه کسانی می میرند در حالی که فقط اطلاعاتی محدود در اختیار دارد؟ و وقتی آن شخص انتخاب نهایی خود را اعلام می کند، آیا می تواند همان آدم قبل باشد؟

کتاب بیدار خوابی


ویژگی های کتاب بیدار خوابی

نامزد بهترین کتاب علمی تخیلی گودریدز سال 2019

سیلون نوول
سیلوین نوول نویسنده داستانهای علمی-تخیلی کانادایی است که به عنوان نویسنده Themis Files شناخته می شود. وی در شهر کبک بدنیا آمد و در حومه شهر L'Ancienne-Lorette بزرگ شد. نوول در دانشگاه مونترال و دانشگاه شیکاگو تحصیل کرده و آژانس ترجمه حرفه ای خود را اداره می کند
نکوداشت های کتاب بیدار خوابی
Thought-provoking and disturbing.
تفکربرانگیز و تشویش آور.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

With an intriguing plot, alternating viewpoints, and unexpected turns.
با پیرنگی مهیج، نقطه نظرهای متغیر، و پیچ و خم های غیرمنتظره.
Library Journal Library Journal

The questions Neuvel asks readers are simple yet profound.
سوالاتی که «نوول» از مخاطبین می پرسد، ساده و در عین حال ژرف است.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب بیدار خوابی (لذت متن)
خدایا، چرا این اتفاقات دارد دوباره رخ می دهد؟ ما از آن خراب شده فرار کردیم که اینطور اتفاقات برایمان تکرار نشود. تفنگ و جنون. برای فرار از این چیزهاست که ما آمده ایم اینجا. فرار از مردهای اسلحه به دستی که در دل سیاه شب، در خانه ی آدم را می زنند. فرار از زانو زدن. تمام عمر زانو زدن.

فایده ای نداشت گفتنش. ضررش هزار برابر بود. نمی خواست نوع نگاه من به او عوض شود. «تیدیر» روزنامه نگار بود. خیلی هم در کارش خبره بود. درد کشیدن، بخشی از حوزه ی کاری اش بود. ولی از این که باعث شده بود ما هم در این درد شریک شویم، ناراحت بود.

حتی سعی هم نکردم جلویش را بگیرم. روزهای زیادی نیست که این حس بهم دست بدهد. ولی هستند. حالا دوباره به زانو افتاده. آرام است. می داند اوضاع از چه قرار است. هر کاری لازم باشد برای حفاظت از بچه هایمان انجام می دهد.