کتاب مجموعه سه گانه ی مه

Society In The Shadow of Civilization Series
کد کتاب : 24384
مترجم :
شابک : 978-6003538412
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 720
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب مجموعه سه گانه ی مه اثر کارلوس روئیث ثافون

گذشته اش دروغ بود. حال او مشکوک است اکنون آینده برای او در راه است….
سامانتا مارکت می داند که تحت نظر است. چیزی که او نمی فهمد این است که چرا. پس از هفده سال زندگی با این احساس، گاهی اوقات فکر می کند که شاید همه چیز تنها در ذهن اوست.
تا اینکه شبی که سایه بان او از مسیر او عبور می کند و دنیای او را زیر و رو می کند.
سام که فورا حضور او را تشخیص می دهد، نمی ترسد. او جواب می خواهد اما، غریبه خوش تیپ در مکالمه ی مرموز آنها چیزی به او نمی دهد. هنگامی که او دوباره ناپدید می شود، سام با سوالات بیشتری از همیشه باقی می ماند.
قبل از اینکه انگیزه او فاش شود، مرد نظاره کننده قسم خورده است که از سام در برابر حمله محافظت کند. او دوباره ظاهر می شود تا او را از دست یک مرد خطرناک نجات دهد. فقط، این بار سم شاهد حمله است، و همین خاطره ای از دیدن مرد را در ذهن سام زنده می کند.. در مراسم خاکسپاری پدرش.
و از آن زمان هفده سال می گذرد در حالی که او یک روز هم پیر نشده است.
با نزدیک شدن دشمنانی که سام هرگز نمی دانست وجود دارند، قیم او مجبور می شود سوگند خود را برای محافظت از خانواده مارکت، وارثان آنها و رازی که آنها برای قرن ها در امان نگه داشته اند، فاش کند. راز نگه داشتن کلید جوانی او - میراث سام. چیزی بسیار گرانبها. قدرتمندترین مردانی که روی زمین زندگی می کنند حاضرند هر چیزی را برای تصاحب آن به خطر بیندازند.
در حالی که کسانی که برای به دست آوردن کنترل ارث او می جنگند، کسانی را که او بیشتر دوستشان دارد تهدید می کنند، سم خود را در دنیایی می بیند که والدینش برای محافظت از او تلاش زیادی کردند. دنیایی که در آن چیزی که امروز غیرممکن به نظر می رسد فردا ممکن است.

کتاب مجموعه سه گانه ی مه

کارلوس روئیث ثافون
کارلوس رویز زفون (انگلیسی: Carlos Ruiz Zafón؛ زادهٔ ۲۵ سپتامبر ۱۹۶۴) نویسنده داستان های جنایی و معمایی اهل اسپانیا است.کارلوس لوئیت ثافون در بارسلونا بدنیا آمد. او که در اسپانیا بزرگ شد ، زندگی کاری خود را با کسب درآمد در تبلیغات آغاز کرد. پدربزرگ و مادربزرگ او در یک کارخانه کار کرده بودند و پدرش بیمه می فروخت. در دهه 1990 ، روزی زافان به لس آنجلس نقل مکان کرد و مدت کوتاهی در زمینه نویسندگی روی پرده کار کرد. او به انگلیسی مسلط است.بیشتر تاثیرات کار های او از نویسندگان قرن 19، داستان ها...
قسمت هایی از کتاب مجموعه سه گانه ی مه (لذت متن)
مکس آمد اعتراض کند اما رولاند پیش از آنکه او حتی دهانش را باز کند پایین رفت. مکس نفس عمیقی کشید و سرش را زیر آب برد تا دنبال رولاند برود. این بار دوستش تمام طول بدنه ی کشتی را تا ته شنا کرد. مکس رولاند را تماشا کرد که به سوی پنجره رفت و سعی کرد داخل کشتی را ببیند. مکس آن قدر نفسش را حبس کرد که شش هایش شروع کردن به سوختن، بعد تمام هوا را بیرون داد و آماده شد تا به سطح آب برود و باز نفس بگیرد. اما در آخرین ثانیه چشمش به چیزی افتاد که باعث شد خون در رگ هایش منجمد شود. میان تاریکی می توانست پرچم کهنه ای را که در آب موج می زد ببیند، پرچمی پاره و پوسیده که به دکل عقب اوفئوس بسته شده بود. با دقت نگاهش کرد و نمادی را که هنوز رویش دیده می شد شناخت: ستاره ای شش پر درون یک دایره. حس کرد بدنش به لرزه افتاد. آن نماد را پیش از آن بالای سر نیزه های در باغ مجسمه ها دیده بود.