کتاب شاهزاده مه

The Prince of Mist
سه گانه ی مه 1
کد کتاب : 24470
مترجم :
شابک : 978-6003534780
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

قصر نیمه شب
The Midnight Palace
سه گانه ی مه 2
کد کتاب : 24471
مترجم :
شابک : 978-6003534797
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

تماشاگر در سایه
The Watcher in the Shadows
سه گانه ی مه 3
کد کتاب : 24472
مترجم :
شابک : 978-6003534858
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب شاهزاده مه اثر کارلوس روئیث ثافون

کتاب «شاهزاده مه» رمانی نوشته ی «کارلوس روئیت ثافون» است که نخستین بار در سال 1993 به چاپ رسید. اکنون جنگی برپا شده است. خانواده ی «کارور» به همین خاطر تصمیم می گیرند محل زندگی خود را ترک کنند و به یک روستای ساحلی کوچک بروند که در آن به تازگی خانه ای خریده اند. اما از همان نخستین لحظات ورد آن ها، اتفاقات عجیبی رقم می خورد. در این خانه ی اسرارآمیز، هنوز روح «جیکوب»—پسر مالک قبلی خانه که غرق شد—در کمین نشسته است. «مکس» و «آلیسیا کارور» به کمک دوست جدیدشان «رولاند»، شروع به کاوش در شرایط عجیب مرگ «جیکوب» می کنند و به نقش موجودی اسرارآمیز به نام «شاهزاده مه» پی می برند: موجودی اهریمنی که از جهان سایه ها بازگشته تا کاری ناتمام در گذشته را به سرانجام برساند.

کتاب شاهزاده مه


ویژگی های کتاب شاهزاده مه

نامزد جایزه کتاب کودکان دوروتی کانفیلد فیشر سال 2012

برنده جایزه Edebé Juvenil سال 1993

«کارلوس روئیت ثافون» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

کارلوس روئیث ثافون
کارلوس رویز زفون (انگلیسی: Carlos Ruiz Zafón؛ زادهٔ ۲۵ سپتامبر ۱۹۶۴) نویسنده داستان های جنایی و معمایی اهل اسپانیا است.کارلوس لوئیت ثافون در بارسلونا بدنیا آمد. او که در اسپانیا بزرگ شد ، زندگی کاری خود را با کسب درآمد در تبلیغات آغاز کرد. پدربزرگ و مادربزرگ او در یک کارخانه کار کرده بودند و پدرش بیمه می فروخت. در دهه 1990 ، روزی زافان به لس آنجلس نقل مکان کرد و مدت کوتاهی در زمینه نویسندگی روی پرده کار کرد. او به انگلیسی مسلط است.بیشتر تاثیرات کار های او از نویسندگان قرن 19، داستان ها...
نکوداشت های کتاب شاهزاده مه
A melancholy horror tale.
یک داستان وحشت مالیخولیایی.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Awesome.
خارق العاده.
School Library Journal School Library Journal

Zafón is a master storyteller.
«ثافون»، استاد داستان سرایی است.
VOYA

قسمت هایی از کتاب شاهزاده مه (لذت متن)
«مکس» آمد اعتراض کند اما «رولاند» پیش از آن که او حتی دهانش را باز کند، پایین رفت. «مکس» نفس عمیقی کشید و سرش را زیر آب برد تا دنبال «رولاند» برود. این بار دوستش تمام طول بدنه ی کشتی را تا ته شنا کرد. «مکس» «رولاند» را تماشا کرد که به سوی پنجره رفت و سعی کرد داخل کشتی را ببیند.

«مکس» آن قدر نفسش را حبس کرد که شش هایش شروع کردن به سوختن، بعد تمام هوا را بیرون داد و آماده شد تا به سطح آب برود و باز نفس بگیرد. اما در آخرین ثانیه چشمش به چیزی افتاد که باعث شد خون در رگ هایش منجمد شود.

میان تاریکی می توانست پرچم کهنه ای را که در آب موج می زد ببیند، پرچمی پاره و پوسیده که به دکل عقب «اوفئوس» بسته شده بود. با دقت نگاهش کرد و نمادی را که هنوز رویش دیده می شد، شناخت: ستاره ای شش پر درون یک دایره. حس کرد بدنش به لرزه افتاد. آن نماد را پیش از آن بالای سر نیزه های در باغ مجسمه ها دیده بود.